Såå jätte trött.....

Så kan det gå om man ska ha mat.. Jag har fått burit tunga kassar med griskött, visseligen bara fram och tillbaka till bilen men ändå!!! Det var tungt... Stackars dom som var tvungna att skära i den.. hmm skulle verkligen inte vilja göra det..  Lika vimsig som vanligt..



Dagen idag har varit ganska full av aktiviteter.. men ändå har jag inte gjort så mycket.. Började klockan 9:00 i morse.. Hade en kund som sulle få en honungsskrubb sen en helkroppsmassage.. Lyxigt tycker jag för jag vill också ha!! Sen efter det var det egentlgen ganska lugnt.. Var ner och köpte Sibylla mat till mig och min "arbetskamrat". mm det var gott.. :) Sen kollade jag datorn, pysslade lite.. Svarade i telefonen och bokade lite och tagit betalt.. Sen var det en ryggmassage på en kund som jag inte hade någon aning om att hon skulle komma idag, trodde det var nästa vecka.. Ups.. Men det gjorde inget. Hon tyckte det var skönt i alla fall.. Hon kanske kommer tillbaka.. Sen hoppade jag in i solariet och solade ca 20 minuter, det var jätte skönt.. =) Sen åkte jag hem och hjälpte mamma med köttet.. Sen fick jag tomtegröt på laktosfri mjölk, det var jätte gott.. =) Något som jag verkligen älskar är att stå i en varm dusch och bara stå. Men om jag gör det blir mamma tokig för då tar vårat varmvatten slut... Ska snart dricka tea och slappa framför tv:n..



Igår var jág på Berga skolan och hade massage. Var där förra veckan och hade bland annat socker och stressföreläsning. Och det är en kille där som pluggar till idrottslärare och har sin praktik där, hihi samtidigt som jag.. Men han var varit där lite längre och kommer antaligen att vara där fram till sommaren (tror jag)..  Men han är söt och trevlig. Masserade honom ialla fall och det var roligt. :P jag är knäpp.. haha men jag hade drömt om hono natten innan. Inge snusk eller så, bara om honom och om att han måste vara med på min lektion.. För annars så skulle det inte gå..  Och det berättade jag för min gamla lärare som var med och kikade på och hon tyckte det var roligt och sen när jag fick massera honom så gav hon mig bara ett jätte leende.. =) haha.. Han tyckte det var skönt i alla fall för det var en av ungarna som frågade.. Vem vet jag kanske kan få honom att komma förbi på smedjan.. hihi.. Men jag är ju om jag är...

Vem vet? han kanske är den där killen som jag skulle träffa innan jag träffar Mr. Right här i livet.. Eller så? hmm Vem vet.. Dock ej inte jag.. Bara framtiden kan veta det och den kommer när den kommer..



Nu ser jag nästan bara frame mot att få åka till Mallorca med Annika.. =) Det ska bli så skönt.. Ska få lite behandlingar innan jag ska åka.. Det ska bli skönt.. Vaxa benen, böja ögonfransarna och massage, hoppas jag...



Jag vill ha ett eget hem där jag kan få ha mina saker och där ingen kan komma och störa mig.. Jag och Marina var på Nisses i tisdags och vi hittade så mycket som vi ville ha.. Bland annat en bardisk och lyktor.. Hur ycket som helst.. Ska gå in där när jag flyttar.... Lika så på Öb i Borlänge.... Suck och stön...




Långt nere i mitt hjärta

finns en stig

längs denna stig finns det grönska 

men livet i denna stig har inte alltid varit lika grön

ibörjan var den svår och oframkommlig

men ju mer tiden gått 

dessto lättare har det blivit

men mitt hjärtas stig 

har varit ett svårt fall 

men ibland faller jag tillbaka

men då vet jag att jag har folk bakom mig

som kan lindra mitt fall

och en av dom är du...




Hallelujah - Leonard Cohen

Man of constant sorrow - oh brother were art thou (George Clooney)


Natt natt på er alla...
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0