Släkt samling

Gårdagen var väldigt lugn och skön. Det var bara jag på jobbet och det var så skönt. Började dagen med att massera en tjej som har blivit som en stammis nu. hihi. Men det är bara bra. =) För då kommer hon sen när jag har blvit egen företagare och det känns bra.. ;-)
Sen var det en tjej som skulle sola, efter henne var det en stackars yr höna som kom in och skulle ha hjälp med att finna en ansiktskräm.. Det gick väl inte så bra för jag var inte så bra på det där med alla dessa krämer och smörjor som vi har på jobbet.. Men hon kunde komma in senare tyckte jag, om hon gjorde det vet jag dock inte för då var jag inte kvar. Men efter henne var det bara jag till halv tre för då kom min chef.

Men jag hade hunnit sola, käka, setat vid datorn och höll på att plugga när hon kom och skulle ta över. Hon hade behandlingar från klockan tre och framåt. Jag hade ringt till Säfflebussen för att beställa en biljett till Stockholm den 1 maj. Men då hade som gjort om hela skiten och då var jag tvungen att åka till Ludvika och beställa och betala och hämta ut min biljett på en enda gång.. DUMT SYSTEM!!!!!! Men men nu har jag in biljett och förhoppnings vis behöver jag inte åka mer, i sånna fall kanske jag tar tåget eller nått...

Men det var i alla fall tur för in kusin som skulle sova hos mig i går natt. Jag plockade upp henne hemma hos henne och hennes kille.. För dom bor i Ludvika. Sen åkte vi hem till mig och pratade och paratade. Käkade middag och åt lite munkar och drck Pepsi Max.. Det var länge sen vi gjorde det. (Dom har inga munkar på ICA Väddö) :( men men. Sen pratade vi ännu mera. Sen kom min ena brorsa hem från jobbet så då pratade vi med honom ett bra tag innan vi gick in och drack tea och varm choklad. Sen var det dags att lägga sig.

Sov gott gjorde jag men jag drömde jätte konstigt.. hmm.... Jag hade lånat ett par filmer av min kusin som jag tänkte att vi skulle ha sett i går men det blev inte så.. Så vi började kolla på en men den fungerade inte men vi vet inte varför... hmm.. Så då kollade vi på en annan i stället... Jag ska kolla på en annan film nu snart, själv.. :(

Vi käkade frukost samtidigt som vi såg på filmen och ungefär när vi var färdiga med filmen och frukosten så var det dax att käka Napoliontårta och fira min ena brorsa för han fyllde 20 nu i veckan.. Jippi grattis!!!! Det kom en himla massa folk.. Mina båda mostrar + respektive, mormor, min ena morbror och tre till kusiner. Alla utom min yngsta bror var hemma.. Jag har visserligen tre kusiner till på mammas sida men dom var inte med, tyvärr.. Men det var trevligt och jag hoppas att det blir snart igen att vi samlas.
 



Fy bubblan vad jag har mycket att göra!! Men jag fungerar bäst under press och så kommer det att bli nästa vecka för då har jag massor att göra. Fixa packlista, skriva färdigt mitt projekt + rapporten, kostsamtalen, mm mm... Jösses men men... Den där boken ska jag skriva om också... Hjälp!! men det kommer att gå jätte bra...




Men nu ska jag se på film och dricka tea och käka mera Napolion... :-)




Nomy - Cocaine

You are in pain
Take your life, take your life with cocain
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

So fine this day
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay

Your life,
a game
turn it up, turn it up with cocain
And everytime that you live is a time when you feel
and the only time you heal

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probebly dosnt meen a piss
will rip my heart apart

Now it's to late, to late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's to late, to late to live
and my councius killing me
so am I alive
but Im not free

and for all of you that can relate to this to
and for all of you that can relate to this to

White snow
I know
You're one a place where I just can't go
But I hope you do remember
your snow dosnt warm you in december

You are in pain
Take your life, take your life with cocain
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's to late, to late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's to late, to late to live
and my councius killing me
so am I alive
but Im not free

and for all of you that can relate to this to
and for all of you that can relate to this to

Tell me what it is
and it would never be like this
A problem that we have in common
baby tell me what it is
it probebly dosnt meen a piss
will rip my heart apart

You are in pain
Take your life, take your life with cocain
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's to late, to late to live
only heaven loves you now
so love it back for once
just once

Now it's to late, to late to live
and my councius killing me
so am I alive
but Im not free

and for all of you that can relate to this to
and for all of you that can relate to this to

Now its to late(x13)




Är en så bra låt !!!!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0