Slut!!!!! buhu!!!!!!!

Nu har jag inge mera praktik och det känns jätte tråkigt för jag har haft jätte kul! Men som sagt om jag har tur så kan jag kanske komma tillbaka en stund i sommar :P hoppas på det.
Jag fick två olika behandlingar igår som ett tack eller nått, det var Hot Stone Massage och en C-vitamin ansiktsbehandling och det var så skönt. Man blir alldeles mosig efter det. Gav dom lite massage innan jag gick hem som tack. Men det kommer att vara svårt att inte komma tillbaka dit och umgås. Ska dit igen när jag kommer hem från skolan och ge dom lite mera massage, men jag vet inte hur jag ska göra med betalningen men vi kan säkert komma på något som passar.. =) Speciellt om jag har fått igång mitt företag som jag ska starta så fort som möjligt. 
Jag har verkligen haft det bra där. Så snäll och roliga. Tror inte att jag någonsin skulle hitta en plats som skulle vara lika bra och avslappnad som den jag haft!.. Heja Smedjan!! Kommer alltid att hälsa på när jag är hemma på besök hos mamma och pappa.. www.halsosmedjan.se kan man gå in på om man vill veta vad dom gör och inte gör.. ;-)
Dom har hjälp mig att inse en massa saker och det har hjälpt mig att bli något av en ny människa, de kanske dock inte syns utanpå men jag har det på insidan och jag kommer att ta fram det när det behövs.



Jag sov hos mormor i torsdags och det var precis som vanligt, lugnt och skönt. Vi käka mat och drack röd vin till, (Down Under). Sen kollade vi på tv och sen när mormor gick och la sig så satt jag och läste min dryga bok, Hälsopromotion i Arbetslivet. Den är bra men den är såååå tråkigt skriven, jösses..
Det är som min moster sa, man får ligga eller sitta obekvämt så man inte somnar. haha..

Jag tycker om min mormor, hon är underbar!! Lika så min farmor som jag tyvärr dock inte sër så ofta som jag egentligen borde. Fy på mig!!! Hon är också underbar. Jag tycker visst om alla mina släktingar men jag ser inte alla så ofta som jag vill men de kommer tillfällen som vi syns och det tycker jag är kul, synd bara at den inte är så ofta., så man kan bli trött på dom, haha.. Man borde ta mer hand om sina släktingar och sin familj!! Jag bara längtar tills jag har allt som jag vill ha och det är inte en enorm förmögenhet i pengar, visst det vore ju ett plus men det är inte allt. Jag vill ha min man och mina barn i mitt hus. Mitt jobb också dårå, men det kommer det vet jag och det är bara jag som kan bestämma när det kommer.   



Jag var ute och traska i skogen idag. Det var skönt. Solen lyste och det var bara jag och naturen. Följde bäcken som går i våran skog vi har bakom vårat hus. Det var mysigt. Skulle egentligen ha tagit med mig en filt och satt mig ner och skrivit eller mediterat... Men det får jag göra när jag lyssnar på Bryan Adams., meditera asså... Han får mig att drömma, för han har en så behaglig röst. Suck..



Snart bär det av, ojoj.. Men jag har inte resfeber, jag är bara lite stressad över om jag komer att hinna färdigt med allt jag måste göra innan nu på onsdag??? hmm.... Ska till Ludvika på tisdag med mamma för jag ska kolla efter skor och kortbyxor. Sen handla lite. Ska köpa mig en reseväska på Nisses ockå, på hjul.. =) Undrar hur lång tid det tar, hmm... jaja får väl plugga som en jävla galning så jag får det gjort. Är ialla fall nästan färdig med boken och det känns skönt, men det är bara läsningen. Suck... aja usch vad jag tjatar om den där boken... =(
Det får jag sluta med...



Jag kommer att sakna Emil på skolan. Inte för att vi sa så speciellt mycket till varandra men jag gillade hur han tittade på mig och att han ställde sig nära. Men vem vet jag kanske har totalt fel men en tjej kan ju alltid få drömma... =) Men han vet att jag kommer tillbaka i sommar och ska prata med han lillsyrra Anna om jag kan få vara på TellUs något och ha lite föreläsnignar. Hoppas vi ses någe mera för det vill jag för han verkar vara en jätte mysig kille. Måste få upp min kontakt med Karin igen för det var längesen jag hörde något från henne.. Hmm... 



Nu ska jag göra något annat.. Kolla på The Dukes of Hazzard tror jag och dricka mitt förbanade tea . =) haha, knapra på lite björnbär.. Åh det är såå gott... hihi..

Puss å kram och sov gott!!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0