Dagen

Dagen idag har inte varit så produktiv. Jag har varit hemma hos mormor och spelat kort. Pratat med killen på telefonen och käkat mat. Sen fick jag någe ryck och sorterade mina cd skivor och märkte att två skivor var borta och jag har ingen aning om vart dom har tagit vägen och det värsta är att dom skivorna är bra. Suck!

Jag känner mig ensam idag och lite putt. Vill vara med pojken min och ligga och mysa. Men jag får vänta lite till. Djup suck..

Sitter och dricker Xider i min ensamhet idag igen. Men men så kan de gå. Disturbed - Torn går genom lurarna just nu. Brorsan har en massa musik på datorn. Vill också ha en dator, men jag kanske ska få köpa min andra brorsas om jag har tur. Och det är bra för jag vet hur den fungerar, haha..

Jag längtar efter havet, vinden och den ensamheten. Att komma in i mig själv och hitta mig och släppa mig fri!



Hold On ~ Limp Bizkit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0