En månad sen

Nu är jag 22år och 1månad gammal. Tjoho..

Och det är 1 månad sen vi träffades. Tiden går bra fort ibland.

Igår fyllde min kompis år men det går inte så bra att gratta henne för hon är i USA som AuPair ett tag. Det är lite fuskigt, men men man kan ju alltid åka dit om man vill. 
 
Somnade ganska fort igår, redan vid elva tiden. Var jätte trött men när klockan blev halv tio kunde jag inte sova längre. Tänkte bara på Uppsala, bussar och tåg. Drygt så då var det lika bra att gå upp och äta frukost.

Mamma trodde att någon hade ringt och väckt mig men tyvärr så var det inte.

Jag drömde inatt att jag sjöng och det lät helt okej, nån luciasång. Men det finns ingen text på den..

Suck, jag vill ha en egen bil!

Nää nu ska jag se på film så jag tänker på annat..

Puss och kram



Celldweller ~ Frozen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0