Limoncellogrogg, mumma i munnen =)

Dagen började väl som vanligt, gick upp vid kvart över 6. Gick in, klädde på mig och gjorde frukost borsta tänderna och åkte till jobbet. Allting tog som vanligt 3 timmar sen var jag klar för dagen.

Åkte till ICA, köpte Sprite, Icetea och duschcream. Sen gick jag till systemet och skulle köpa 2 Xider åt mig men mitt kort fungerade inte så jag gick ner till banken och beställde ett nytt (som kommer om en vecka) och så tog jag ut pengar.

Så tillbaka till systemet, haha fast denna gång behövde jag inte visa leg. Tycker att man borde slippa det nu, känner mig nästan stammis fast jag nästan aldrig är där. Aja när man blir 75 kanske man slipper visa leg :P haha

Har inte hänt något speciellt än idag. Men jag är inne på min andra Limoncellogrogg :P haha Mumsigt gott är det med is och sprite. Fick ett recept av mamma igår på Limoncello, ska prova det nån gång.

Duscha när jag kom hem, sen har jag ätit lunch, pratat med brorsorna sen inte mkt mera...

Kommer väl att kolla på Pans Labyrint sen ikväll, jag antar att det inte är så mkt på tv ikväll.. som vanligt..

Suck. 

My heart is frozen
but it also is on the edge to explode
My mind is silence
but it also is on a dangerus high level

My soul is gone
but I almost know were it is
My voice is quiet
but inside I'm screaming

My body is stiff
but I'm dancing inside
I'm terrified and scared
I'm childishly happy and positive

I'm all full of life and love
You have twisted my mind around
and around and back again

I have fallen for you

Please take me home
and make me  all yours
Now I know we are
and will be

I have fallen for you
Love is big
but I do love you!



Rihanna ~ Don't Stop The Music

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0