orka!?

Inte har det hänt något speciellt de senaste dagarna. Jag har inte gjort mycket, det mest avancerade jag har gjort är att ha varit med mamma och handlat sen har jag grillat och lagat lite mat. 3/5 av min familj är sjuka och jag bara väntar på att bli sjuk, men jag hoppas Gud förbjude att jag blir sjuk för jag vill verkligen inte bli sjuk inte nu. Jag har för många planer för att bli sjuk.




Pratade med en killkompis igår och retade upp honom, haha det är alltid lika kul men grejen är den att han retas alltid tillbaka så att vi är kvitt ändå. (haha) Men personen jag verkligen vill prata med har jag inte pratat med på ett par dar. Men men det blir när det blir. Saknar honom så enormt och det blir ju inte bättre av att jag sitter och lyssnar på avslappningsmusik samtidigt som jag skriver detta. Men som min kompis säger - du tänker för mycket! Sluta med det! Och nån gång gör jag väl det också, eller inte. Who knows?



Städa skulle jag göra men det har inte blivit av likaså en massa annat. Usch jag får så dåligt samvete över att jag inte har gjort nått. Fattar inte att jag inte gör något. Men min energinivå ligger runt 2 just nu så den är ju inte direkt så hög som den borde eller brukar vara.



Dessutom så ringde min snurriga chef idag och sa att jag ska jobba i morgon och det är ju bra så kommer jag upp och gör någon ting. Då kan jag lika gärna fortsätta städa när jag kommer hem. Men det braiga är att jag fick lön idag! JIPPI!!!! Dock inte mycket men nästan 5000:- det är alltid mer än ingenting. Så lite glad är jag.



Nu har jag diskat och pratat lite i telefonen. Kommer prata snart igen på telefonen. Suck.

Jag känner mig som ett nervvrak nästan.. Mina känslor och min själ är i upplösningstillstånd just nu..




Tårar rinner ner för mina blöta kinder,

Mitt hjärta bultar i en ojämn takt,

Jag andas oredgelbundet och luften kommer nästan inte in.

Jag har en längtan som jag aldrig kommer att bli uppfylld,

Men den gör mig lik förbannat ledsen och totalt nere.

Mina tårar fortsätter att rinna tills tidens slut,

Mitt hjärta fortsätter att bulta ojämnt tills det går sönder,

Mina lungor fortsätter att oregelbundet att andas tills dom inte orkar mer.

När allt är över,

När inget orkar mer,

Då kanske du ser att jag menade allvar.




On a mountain high

A girl was standing

In rags an in tears

She has nothing to

Live for anymore.

She is crying and freezing

Thinking of how her life

Has been.

The further she thinking

The more she cries.

She is ready

Walking to the edge

Looking down and then

Up, looking straight

Forward.

Then she jump, no

Screaming or regrets.

Just hoping she will die fast.

And that she did.




Du vimlar runt i ditt mörker,

Och jag vimlar runt i mitt,

Ändå så har vi mötts,

Vi vimlar in i varandras vimmel på grund av en annans vimmel.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra i mitt mörka vimmel.

Jag vill vara med i ditt vimmel,

Men du låter mig inte vara med.

Det känns. Det gör ont.




Allt är för mycket just nu känner jag. Ska få massage i morgon och det känns bra. Ska jobba först sen massera henne och sen ska jag få massage. Hoppas det bli ordentliga tag och att det blir lääänge.. Håller på att skriva brev till lite arbetsplatser. Men jag har inte de adresser jag behöver så nu ska jag gå ut ur mitt rum/stuga och koppla in datorn i nätverkskabeln och kika efter adresser..



Love is all around us,

sometimes it's just hard to believe that

but have faith

it will come to you

when you least expect it

I know

because it happend to me.




Aromatherapy * Living in Harmony

Kommentarer
Postat av: LouiseRamström<3

Du är inte ensam om att tänka på för mycket!jag vet att de inte är bra men vi får väl försöka sluta tänka så mycket helt enkelt även om de är svårt!<3 om du vill prta så finns jag :)

2009-02-08 @ 01:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0