skit på dig....

Vilken jävla skitdag.. Är verkligen inte på humör för nånting just nu.

Det ända jag ´vill är att dra täcket över huvudet och ligga där tills jag vill komma fram igen.. Det vill säga ???? vet ej...

Helvetes jävla shit dag!!!!!!!!!

Jobbade i morse och det gick som vanligt och personalen var trevliga, kommer sakna dom faktiskt, sen var jag i en villa och städa och jag gillar dom också, dom är snälla och trevliga, roligt. Dom fick mitt nummer om och nr dom vill ha massage eller extra städning.

I morgon ska jag till Ludvika och städa, sen vet jag inte vad jag ska göra... diska iaf...

Vill bara bort och vara med mig själv, är alldeles för instängd nu det är trångt...

Ska iaf träffa Polly på fredag och det ska bli såå jävla skönt!!!!!

Ont i huvudet har jag också. Stel i kroppen.. Masserade 3 pers igår och är ytterst avundsjuk för jag vill också ha...

äh nu ska jag dra dit pepparn växer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0