Men va f******n

asså ibland blir man bara såå jävla irriterad. Det finns faktiskt något som heter kommunikation och det används av det mänskliga folket på denna jord.  Det använder man för att kunna berätta vad man tänker och vad som kommer att hända, sen är det bra om man kommuniserar med alla som det gäller innan man ska bestämma hur det ska bli. JÖSSES så svårt är det faktiskt inte!! Till och med små barn kan göra det. Tur att jag ska vara min egna chef sen! Där jag jobbar nu finns det inte mycket kommunikation, även fast dom tror det så gör det inte det. Inte för att vara elak eller någe sånt men va tusan, det är bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite. Jösses...



Dagen idag var precis som vanligt förutom det att det är min sista vecka som jag jobbar för Malin och det känns både tråkigt och otroligt skönt! Det ska blir lite tråkigt att inte prata med gubbarna på Hoganders mera, men man kanske kommer att åka förbi och säga hej. Mitt i städningen ringde min nu jätte förkylda chef och sa att jag skulle städa på Bergaskolan efter jag var klar med de jag höll på med. Sen kanske en timme, 45 min senare ringde hon igen och sa att jag skulle åka förbi och kolla om dom behövde hjälp eller inte. Så efter mina 5 timmar så åkte jag till skolan och blev genast satt i arbete, att skrubba element som sedan skulle målas så det var egentligen jätte onödigt att skrubba dom, men men.. Sen dammsuga och torka golv, torka rent i skåp osv osv... Inte direkt så kul. Kände dessutom inte en enda människa som var med och städa, men dom verkade känna varandra lite grann.



Något som jag verkligen verkligen hatar här i livet är när folk ser ner på en och tror att man inte kan någonting och att dom är så jävla mycket bättre, jag verkligen hatar sånt!!!!! Bara för att jag inte känner dom personerna, kom in på ett bananskal och är "ny" när det gäller städning behöver det inte betyda att jag är en total nybörjare. Jag vet hur man använder en trasa, skurmopp och jag kan dammsuga - vet till och med i vilken ordning man ska göra det också. Jag är sååå irriterad just nu, så fy fan!!! Det var i alla fall en trevlig tjej där som är ett år äldre än mig. Inte för att vi pratade så mycket med det lilla vi sa till varandra var trevligt och glatt. tur var väl det för annars så hade jag gått hem ett par timmar tidigare.. Var visseligen inte där mer än 3 timmar men det är dock 3 timmar mer i lön. SUCK!



I morgon är jag ledig tack och lov! För sen ska jag jobba resten av veckan. Så i morgon är det massagedag, ska massera mina bröder och mammas kompis. Men egentligen vill jag ligga på den där massagebänken och få massage, det var alldeles för länge sen. Suck, undrar om min kompis har lust att byta massage med mig? Eller ska man få runt och vara stel och krokig i ryggen?? hmm.... När jag fyttar sen och öppnar mitt eget ska jag ha min egna massör som jag kan gå till när jag vill! hahaha!! Det skulle vara nått det *asg* haha



Målade alla mina naglar igår och ska måla om dom idag i alla fall dom på fingrarna, det har skavts bort lite idag pga av arbetet, men det var inte så mycket som jag trodde. Dom är vita och rosa tånaglar men jag ska ta bort de rosa och måla dom vita istället, eller någon annan färg för den rosa passade inte på mig, inte nu när jag är så pas brun som jag är. Hmm ska kolla i förrådet, som visseligen är väldigt litet. Jag kommer inte ihåg om jag har kastat eller lagt undan resten av mina nagellacksflaskor. hmm.. Vart är dom?



Natten mellan söndag och måndag kollade jag på Göta Kanal 2, haha Shit på dig! (hava a nice day!) haha lol Italienare.. Sen drömde jag bara om min pojkvän, eller kanske inte bara en snudd på bara. Saknar honom, tänker mycket på honom och jag vill vara nära. Suck..
Men sen när jag inte jobbar mera innom städet så ska jag åka ner och vara borta en vecka eller någe sånt, beroende på vad som händer och om jag får tillgång till bil eller om jag måste ta mig dit kommunalt (skit asså, då blir de problem). hmmm... 
Så ska jag hälsa på Polly för då har hon flyttat till Norrtälje och då blir det soffaparty för henne och mig. Hahaha.. Skoj skoj ska det bli tycker jag.



Aja, nu ska jag kolla på tv sen ska jag måla naglarna och ringa honom om inte han hinner före sen ska jag se på tv igen tror jag.. ...





Sean Paul & Rihanna ~ Break it of
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0