Ännu mera massa frågor...

BRUKAR DU:


Peta dig i näsan: Ja när ingen ser..

Gnälla: Ja det gör jag ganska ofta..

Skrika: Faktiskt inte..

Sova: Ja tack, det brukar jag göra..

Ha ångest: Jo men visst..

Skada dig själv med flit: Nixnox..

Ta mediciner du inte borde ta: Nopp

Vilja dö: Ville förr men inte nu..

Drömma sexdrömmar:  Haha jajamän, herrom natten.. :P

Ta droger: Aldrig i livet!

Försöka vara annorlunda: Vadå försöka?

Klä dig i svart: Jao..

Gå till kyrkan: Jo när jag kommer på och känner för det..

Gå i skolan: Inte nu längre, tyvärr..

Röka: Nix..

Ha sex: Ja tack, det vore trevligt :P

Äta: Jaaaa!! Mat är gott..

Ljuga: Nån gång sådär, beroende på va vad det gäller..

Hata folk: Nja, beroende på vem det är.

Lita på folk: Alldeles för lätt..


VEM:


Vem saknar du: Min farfar..

Vill du döda: Inte nån..

Vill du slå: Ett par stycken..

Kysste dig sist?: Tomas..

Kramade du sist: Mamma..

Skrek du på sist: Har ingen aning..

Sårade dig sist: Det vet nog den personen/personerna själva..

Vill du bli galet full med: KÄRLEK!!

Fick du sms från senast: Kalle..

Ringde dig senast:  Linnea..

Är vackrast på jorden:  Jag :P finns några till dock ;-)


HAR DU:


För många vänner:
No..

Förföljelsemani: Ibland..

Tvångstankar:  Nää inte vad jag vet...

Någon annan psykisk sjukdom:  Nix..

Någon fysisk sjukdom: Nää..

Någon skada: Inte nu om inte trötthet räknas?

Färgat håret: Inte än men på måndag..

Brutit några ben: Nixnox..

Några piercings: Jag har haft hål i naveln. Annars har jag 4 hål i öronen..

Egen dator: Nix, men kanske snart..

Bra självförtroende: Just nu så är det på topp!

Kysst någon: Jajamänsan!

Haft sex: Jo, men de var länge sen..

Köpt kondomer: Ja men det var också länge sen..

Tagit nakenbilder: Beror på hur man ser på't..

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nää..

Bjudit ut någon: Inte på sistone..

Varit kär: Nu är jag det..

Dumpat någon: Jo det har jag....

Lämnat landet: Ja det har jag ett par gånger och vill så göra igen..

HUR

Går du: Ena foten framför den andra och så turas dom om att vara först..

Svarar du i telefonen: Antingen med för eller efternamn, eller bara HEJ!

Fördriver du tiden: Stickar och kollar på tv..

Mycket pengar har du: Jag klarar mig för tillfället..

Tjänar du pengar:  Njo, jag har jobbat lite..

Ofta diskar du: En gång i veckan, kanske kanske två gånger..

Ofta städar du: Alldeles för sällan, men det händer..

Ofta träffar du din familj: Just nu bor jag hemma så jag träffar dom varje dag..


TROR DU:


Att du kommer bli något:
 Absolut, jag kommer att bli världens bästa mamma!! *asg*
Men jag kommer att bli mycket mer än så, men vad det är vet jag inte än..
På ett liv efter detta: Ja absolut att jag gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0