Sånna där fler onödiga men roliga frågor..

1. Är du singel?:  Nej det är jag inte, tack och lov!
2. Är du lycklig?:  Ja det är jag..
3. Är du uttråkad?: Nja ganska så mycket, bara längtar..
4. Är du ledsen?:  Nja, lite grann faktiskt..
5. Är du italienare?: Va? Nää det är jag inte..
6. Är du en cooling?: haha, nja kanske de kanske..
7. Är du från irland?: Nix..
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp det är dom...

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:  Ja det gör jag..
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja det har jag..
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja, har inte alla det?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja, det har väl många gjort..
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Nää, =(
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Vet ej..
7. Är du kär?: Ja det är jag..
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: JAAAAAA!!!!!!!!

10 TVÅ ALTERNATIV

1, choklad eller vanilj?:
Choklad
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Kissekatter..
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner..
5. Tv eller internet?: Tv..
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca Cola..
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Självklart ska det vara romantiska hemmakvällar!!
8. Pengar eller lycka?: Lycka..
9. Dag eller natt?: Beror på.. Men gärna natt..
10. Msn eller Mobil: Mobilen..
 
TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?:
Jo det har jag..
2. Brutit ett ben?: Nopp..
3. Gjort nåt du ångrar?: Ja det har jag, många gånger...
4. Hoppat Bungee Jump?: Nee..
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja tyvärr..
6. Ätit en hel tårta?: Nä det skulle jag aldrig palla..
7. Gjort bort dig offentligt?: Ja jo de har jag väl gjort..
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Egentligen inte..
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Har aldrig haft ett husdjur..
10. Velat försvinna?: Ja det har jag, många gånger..

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde?:
Till Calle..
2. Telefonsamtalet du fick?: Från Calle..
3. Personen du var med?: Familjen..
4. Roligaste grejen som hänt?: öh? har ingen aning...
5. Personen du smsade: Camilla..
7. Du skrev till på myspace?: Har ingen sån sida..
8. Du kommenterade?: Hmm var ett tag sen på Pajjas blogg..
9. Du tillbringade natten med?: Mig själv..
10. Du kramade?: Mamma..


 



VEM

Vem är i rummet med dig? Säkert någon..
Vem fick du sms av senast? Camilla..
Vem pratade du senast i telefon med? Calle..
Vems hus var du senast i? Hemma hos mamma..
Vem sa du senast "jag älskar dig" till?: Mamma..
Vem önskar du att du var med nu? Min kille..

VAR

Var är din telefon?
I vardagsrummet..
Var är din mamma? Hemma i soffan..
Var sover du? I min säng..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Fick av mamma i julklapp..
Var åkte du senast bil? Till brorsans kompis och hämtade upp brorsan..
Var i ditt rum/hus är du? Genomgångsrummet...

VAD

Vad åt du senast?
 Potatis, morot och kålpudding..
Vad drack du senast? Vatten..
Vad är det för färg på dina byxor? Gråa..
Vad är den närmaste saken som är blå? En musmatta..
Vad har du på fötterna? Ett par gråa strumpor med bin på..
Vad är din favoritfärg? Blå, svart, grön, djupröd, lila, mm...
Vad är din favorithemsida? Har ingen aning..
Vad hör du just nu? Björn Skifs - Håll mitt hjärta..

NÄR

När var senaste gången du tände ett ljus?
Ett par dagar sen...
När träffade du din pappa senast? För några veckor sen..
När duschade du senast? Herrom dagen... Nån gång..


HAR DU NÅGONSIN

Hånglat i mer än tre minuter?
Kommer inte ihåg..
Sovit i någon annans säng? Ja det har jag..
Hånglat på en bio? Jo det har jag..
Hånglat i skogen? haha ja det har jag...
Kört över hastighetsgränsen? Jo faktiskt..
Målat om ditt rum? Nix..
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Ja tyärr..
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja flera gånger..
Sett någon dö? Ja..
Varit på ett plan? Ja ett par gånger..
Sovit till tre? Haha jopp det har väl hänt.. :P
Älskar eller saknar någon just nu? Ja jag älskar och jag saknar ett par stycken..



 



Fyra namn du går under:
1) Ida...
2) Pajja..
3) Fialotta..
4) Knasboll...

Tre saker som skrämmer dig:
1) Små kryp..
2) Hemskheter..
3) Oärlighet..

Tre saker du har på dig just nu:
1) Mjukis kläder..
2) Hörlurar..
3) Toffsar..

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Limp Bizkit - Hold On...
2) Leonard Cohen - Halleluljah...
3) Eric Clapton - Tears in Heaven...

Tre sanningar om dig:
1) Jag är lättstött...
2) Jag är en kvällsmänniska...
3) Jag vet inte..

Tre av dina intressen:
1) Min kärlek..
2) Mina vänner..
3) Lyssna på musik..

Tre saker du verkligen vill ha just nu:
1) Ett eget hem..
2) Barn..
3) En egen bil..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0