?????????????????



Uscha, nu är jag nervös. Men jag får helt klart skylla mig själv. Man ska inte skriva brev om man inte kan ta koncekvenserna av vad man har skrivit. Men egentligen har jag inte skrivit något som skulle få sånna koncekvenser men man vet aldrig vad en annan människa täker och tycker. Men förhoppningsvis får jag reda på det om nu inte personen i fråga estämt sig för att ta allt avstånd i världen från mig men det tror jag inte - behövs nog bara lite tänketid. (inte för länge hoppas jag - för det klarar jag inte av)






Idag har jag inte gjort ett jota, har kollat på tv och kollat mailen. suck, men men det är lördag och jag är trött. Har kollat på Harry Potter och Hemligheternas kammare. Druckit tea och ätit lussebulle. Nu ska jag dock gå och lägga mig. Ringa min kompis och kanske läsa lite i min englskabok innan det blir dags att sussa sängen..


Natt natt

ps. önskar det fanns mer förstående personer här i världen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0