Jätte trött




Ibland gör man saker man inte vill göra.. Och ibland gör man saker man vill göra..
Jag vet inte alls nu för tiden.. Jag har skrivit ett brev så nu ska jag skicka det och se vad jag får för respons på det. 
Hoppas dock det blir ett bra svar, ett svar som jag vil ha.
Jag vill inte och jag orkar inte längre gå i ovisshetens tecken!





Min ena bror är hemma och har influensan, min andra bror är på LAN hos en kompis. Pappa är inte hemma och mamma och jag är halvkrassliga men jag är nästan nästan frisk.  

Ska iaf till Hälsosmedjan i morgon efter att en "Hokuspokus tant" har varit hemma hos oss och kollat och känt av våra andar vi har här. Kanske får reda på vilka dom är och om dom vill något speciellt, eller om dom bara vill vara sällskapliga.



Har kollat efter recept på savoykål och vad man kan göra med fikon.
Men jag gav upp efter ett tag för det fanns så mycket man kunde göra.

Har kollat efter jobb idag, men det går inte så bra. Men jag har iaf fått iväg några ansökningar och ska ringa några ställen i veckan. Får hoppas på att jag får napp snart. 
Vet fortfarande inte hur jag ska göra med Scotland, men de visar sig.



Nä nu ska jag se på Unga Mödrar.

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0