Juldagen

Håll mitt hjärta
Håll min själ

Jag är inne på min andra omgång av mina favoritböcker av Stephenie Meyer men jag är lite ledsen för jag har bara 3 av den serien men jag har bara 1 bok kvar men jag väntar tills den kommer på svenska. Inte så kul med 3 på svenska och den sista på engelska. Men det är lite drygt att vänta, men men den kanske kommer snart. *håller tummarna*

Igår - julafton fick jag ett parböcker av David Eddings eller rättare sagt 10 st. Men det är inte alla och jag ger mig inte förens jag har alla hans böcker. Sen har jag David Gemmell också som har en till serie som jag inte har en enda bok ifrån. Stephenie Meyer och Kelley Armstrong ska jag också ha mera böcker av, samt bok nummer 4,5 och 6 av Harry Potter. Vill även ha alla Sagan om Ringen böckerna.
Jag vill ha ett eget bibliotek när jag har flyttat hem i från. hahaha Jag vill ha så många böcker så.. :D haha

Annars så fick jag ett strykjärn, en wokpanna, 3 kastruller, 2 kattalmanackor, bananljus, en kylskåpsmagnet, ett par byxor, 2st tröjor (var av en jag verkligen tycker om!!), en adressbok, 4 filmer och 1 serie (season 1 av Scrubs), en spaghettiburk, en liten tomtefigur, en lampa, en vacker porslinsskål, vinegrättsätt, strumpbyxor och en duschkräm+lotion. Dagen igår var väldigt lugn för alla var extremt trötta. Hade varit skönt om man hade fått sova ett tag men jag var uppe till 8 (ganska sent om man jämför med andra jular, men jag hade varit uppe och läst så jag kanske som max 4 timmar), klädde på mig och fixa till mig lite.. haha.. Sen in och äta frukost med familjen, (typ enda gången på hela året vi äter frukost tillsammans).. Sen kollade vi på Robert Gustavsson - Fullpackat. Brorsan hämtade mormor sen så fikade vi och öppnade ett packet var. Kolla på Kalle Anka och så var det maaaat!! Mums.. =) Sen så var det paketutdelning :P 
Det konstiga var att jag inte gick och la mig så tidigt som jag trodde, blev nog väldigt väldigt övertrött så jag låg och läste till efter 2.

Dagen idag har varit bra. Inte gjort något alls.. Har kollat på tv och ätit och nu sitter jag här. Ska in och läsa min bok snart med ett glas vin och äta lite mera julchoklad... Saknar mina vänner och jag hoppas alla ni har en bra jul och att ni fått några juleklappar och god julemat..

Massa massa kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0