newllý






Angel of mine

come and free me

let me live

let me enjoy

let me feel





Jag har absolut inget att skriva.. Ska dock bort i kväll och jag vet att det kommer bli bra för hon som jag ska hem till är jätte snäll och trevlig. Trivs i hennes sällskap och hennes katter hihi...

Jag har inte hört något än av ****************** och jag vet inte alls längre.. Jag orkar inte och det är synd. För jag vill verkligen, men man vet aldrig man kan ju bli överraskad. Men om det inte blir så så har jag backup och hoppas några av dom backupparna fungerar. Suck..

Man kanske ska bli hel lesbisk ett tag och sen komma åter till killar, men jag skulle sakna dingdongen alldeles för mycket för att kunna bli hel lesbisk. Så det kanske inte är en så bra idé.

Aja, nä mitt hjärta är tomt och huvudet alldles för fullt.. Men nu ska jag klä på mig för jag är nyduschad, tror inte min kompis tycker jag ska komma i bara morgonrock.. hahaha


Puss och kram




Brandy & Monica ~ The boy is mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0