Nyårsafton

Jaha nu är det äntligen sista dagen på detta år - 2008.. Jag vet inte hur jag ska summera detta år men jag vet ett od och det är varierande. Jag tycker det är ganska så skönt att det äntligen blir ett nytt år, att få kunna lämna allt som gick fel bakom sig.. Men jag är väldigt glad över vissa saker som har hänt detta år:
Mallorca resan
Skolavslutningen (fast jag hatade det)
Min födelsedag
Tomas
Symbolkursen
Rallyt i Västerås
Sigtuna trippen
Besöken i Norrtälje
Qi gong kursen steg 2  (Dong Gong)
Återträffen med Qi Gongen
Mina nära och kära vänner
Helgen i Fagersta
Julafton
och nu Nyår.
Det har visserligen hänt saker mellan alla dessa saker men jag kommer inte på allt och detta betydde mycket för mig eftersom jag skrev ner det..
Nu sitter jag och dricker rött vin från Italien, pepsi och äten en stoooor chokladtomte.. =) hahaha
Har inte gjort mycket idag alls.. Jag trodde min kusin skulle komma men det gjorde hon inte så jag har verkligen haft tråkigt.. Min yngsta bror har sin flickvän här och min andra bror är med dom för hon är en väldigt nära vän till min andra bror.. Mamma och pappa har pratat med min moster och hennes karl och jag har varit där i mellan...

Är verkligen ledsen över att jag inte har haft någon att vara med idag.. Är dock jätte trött och känner verkligen inte för att gå ut fast min älskade vän frågade om jag ville med ut men det var innan jag visste att min kusin inte skulle med.. Tycker verkligen synd om mig som inte har en pojk i sängen ikväll... (hahahaha) men men.. (ibland får man tycka synd om sig själv)
Ska nog lägga mig tidigt och läsa sista Harry Potter boken som jag köpte i somras men inte läst än (iaf inte MIN Harry bok).. Tänkte jag skulle dricka champagne men jag vet inte om jag vill ha det.. Dricker det nog i morgon för att fira det nya året..

Aja, Gott Nytt År på dig som läser..

Puss å kramar

Kommentarer
Postat av: Lena

Gott nytt år min vän.



Kram/Lena

2009-01-01 @ 02:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0