uh



j oaj jo0 ua  j ia äah  loau haä uiaögfh hyav iah pöah

kjhuio oiuaha hio åapoy  yuaia


uh




Jag vet att jag är en gnällspik men jag har all rätt till det också. Men just nu är jag lite glad också, eller ganska mycket glad.
För min killkompis skulle sakna mig om jag for i väg till Scotland ett tag och det förvånade mig lite grann faktiskt för det trodde jag inte. Trodde att det inte spelade någon roll om jag var i Sverige eller utomlands eftersom  vi bara pratar via datorn, men men det kan ju ändras med tiden det också. 
Jag har fått champagne av min mormor (Asti Chinzano) och så har jag 3 flaskor rödvin på mitt rum. Hihi, jag är glad *skratt* Men jag kommer inte ihåg vad dom heter.. Skriver det en annan dag.

Ska öppna en flaska på fredag tror jag och bra njuta av att ta det lugnt och mysa upp i sänghörnet och läsa en bra bok. Men jag hopaps jag är med min kompis, kanske inte på fredag iofs men på lördagen.. Det skulle vara kul, han kanske ville ha sin massage som jag ska ge honom när han nu har bestämt sig för att ta emot den.. hmm man vet aldrig med killar. 

Apropå killar, igår fyllde Robban år och idag fyller Danne år så GRATTIS på er!!! Hoppas era dagar har varit speciella!! jag tänker iaf på er och jag hoppas ni åt lite tårta åt mig också. Puss å kram på er!

Idag på Smedjan har jag hängt tvätt, fyllt på nya värmeljus och så har jag masserat. Det var en helkropp. Var länge sen jag gjorde en helkroppsmassage men det gick bra och så ska jag göra en till helkroppsmassage på fredag. Det känns ju bra att göra något iaf och inte bara sitta och titta ut genom fönstret och hoppas på att få gå hem någon gång. Men jag brukar nu för tiden få göra presentkort och svara i telefonen. Jag tycker det är svårt när folk kommer och frågar en massa om saker och ting jag inte har någon aning om. *just nu önskar jag att jag var tillbaka i Greve* Jag vet inte heller om det är meningen att jag ska lära mig allt det finns där för jag vet ju inte alls hur det kommer att bli i framtiden och eftersom som inte har råd att anställa någon så vet jag inte varför jag ska bry mig så mycket i det, men det är intressant och någongång ska jag ju öppna eget och då är det bra att veta om olika produkter och sånt. Få se hur det blir. 

Ska till min Soctant i morgon - hennes sista dag i lilla Smedjebacken. För hon har fått jobb närmre hem (Örebro). Hoppas verkligen att jag får pengar så jag kan betala mamma och min pingla, visst jag kommer bli pank igen men då har jag iaf inga skulder och det är ju bra det. För jag hatar att ha skulder. Bättre att människor har lånat pengar av mig i stället..

Jag vill ha jul så jag kan få mina nya böcker jag vet jag kommer att få i julklapp. haha.. Jag ska ha ett eget bibliotek när jag har flyttat hemifrån :P med en öppen spis och mysiga fåtöljer. mmm och så ett litet barskåp och vitrinskåp. Man kan ju inte påstå att jag inte planerar inför framtiden.. haha.. Jag vill flytta nu och få mitt egna och bara njuta av mig och mina saker. Fast jag skulle nog som Ria i Tara Road (en bok) jag skulle bjuda hem folk på mat och kaffe och lite sånna saker ända tills jag tröttnade på dom och skicka he alla igen =) haha.. Då skulle jag sätta mig i en av fåtöljerna med en liten drink och en bra bok, eller ingen bok och bara kolla in i elden och lyssna på musik och drömma mig bort. Eller så skulle jag ha härligt sex i sovrummet eller vart det nu än blir med min älskling.

Så kan det vara.. (nshaAllah- om Gud vill) för jag vill..


Puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0