Flytten

Snacka om att flytten tog lång tid! Först i fredags så höll jag på att fixa och dona med lite läxor jag inte gjort innan, fy på mig.. Men dom blev gjorde i alla fall. Ska nu bara spela in en skiva till Mona. Sen var det lunch och sen var det dags att åka hem. Bussen gick klockan 13:00 från skolan och min buss från Cityterminalen gick klockan 17:00, men jag hade tur för Jonna var med så vi höll varandra sällskap ett tag. Sen åkte hon. Satt själv ett tag och filosoferade ett tag för mig själv. Satt på Säfflebussen ett par timmar innan jag kom hem. Fick lasagne =) mums.. kollade på tv och sen gick jag och la mig.



Lördag morgon, kökade frukost, plockade lite sen åkte jag i mammas bil hela vägen själv till skolan, känner mig riktigt stolt över att jag kom hela vägen fram. Fast jag körde fel i Uppsala, men jag hamnade rätt i slutändan. Hamnande på vägen till Östhammar, så jag fick köra via Hallstavik.. När jag var framme sa jag hejdå till Annika, hon höll på att städa ur. Saknar henne redan! Sen gick jag ner och hälsa på de få dom var kvar. Sen ringde jag min mamma och sa att jag var framme. Sen gick jag upp och började packa ordentligt. Sen kom Polly och hennes mamma tillbaka från ICA.. Markus kom upp och sa hejdå.. Gick ner till köket och tog en kopp tea, sen gick jag in till polly oich pratade lite. Gick upp och duschade, sa hejdå till Polly och sedan körde jag till Ulrica och Niklas. Fick tacopaj, såååå J******la god! måste få receptet på den. Myste, kollade på film, spelade Nitendo Wiii (jag vann i bowling!!!!) pratade jätte mycket om mycket.. Det var ett jätte fint hus dom har. Sov jätte gott den natten.. Vill ha en stor säng..
 


Söndag, käkade frukost gramför tv:n och snackade goja... J'ätte mysigt.. Vill komma dit igen snart.. Sen åkte jag tillbaka till skolan och packade in i bilen. Det tog sin lilla tid och tungt var det.. Sen var det städtajm.. Suck.. Men men.. Plocka ihop mat och lämna nyckeln.. Kändes vemodigt, men jag kommer ju tillbaka snart igen så.. Sen åkte jag. Det tog 4 timmar att köra hem.. Fick mat när jag kom hem, det var j'ätte gott..
Måndag, idag har jag bara städat och packat upp en del av allt mitt bråte jag hade med mig tillbaka hem. Har fortfarande en heldel kartonger kvar att pcka upp.. Men jag har städat inne hos mig och möblerat om och lite så.. Blev mysigare så.. mmm.. Det känns konstigt att vara hemma..



I morgon ska jag på möte med Marina på hälsosmedjan och vi ska diskutera om vad jag ska få göra.. Förhoppningsvis så får jag göra annat än att bara ha föreläsningar.. Så ska Kommungubben ringa också så vi kan ha ett möte.. 
Undrar hur lång tid det kommer att ta innan någon hemma ser att jag har klippt håret! De ser ju ingenting!! Suck!!!! men men.. Ska söka bostad snart, få se vart det blir.. Uscha jag har ont i magen... får väl dricka lite välling kanske..
Nää nu ska jag kolla på tv..

Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0