Lördagens lycka! =)

Jag vet inte vad det var men jag är jätte glad just nu idag.. Min rumskompis har hennes pojkvän här.. Gillar honom han är snäll och trevlig. Han var med till Italien..




När jag var nere och åt frukost så var det en etta där och han är trevlig så vi pratade lite om lite allt möjligt.. Sen kom det lite flera folk och jag fick en kram av en person som jag verkligen tycker om. Jag vet inte vad jag ska göra med allt det, men än så länge får jag låte det ligga. Min kompis sa en vettig sak, om det är mig han vill ha så kommer han till mig och bjuder ut en på middag.. Och det har hon faktiskt rätt i. Hoppas dock att det blir så.. Men men.. Man vet ju aldrig vad som kommer att hända..
 
Och i värsta fall så flyttar jag och Paulina till Italien.. =)



Hmm dagen idag ska bestå av att göra stora delar av mitt fördjupningsarbete som nu ska handla om Yoga, har jag kommit på nu.. Satt igår och tog ut lite information om det.. Det ska bli intressant att läsa om det.. Måste först kolla hur mycket jag ska skriva så det inte blir alldeles för lite.. 
Sen ska jag kolla på film och dricka te..

Nää nu orkar jag inte mera idag.. Ska kolla vad mina små vänner håller på med oxå.. 

Puss å kram


 
  Kylie Minouge & Nick Cave ~ Where The Wild Roses Grow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0