Poem, typ?

Kallt
så kallt...
Hur ska jag orka?
Hur ska jag palla?
Varför är det så kallt?

Jag tänker på dig,
Dag som natt,
När det är mörkt,
När det är ljust,
När jag är vaken,
När jag sover.

Vad ska jag göra?
Detta är för mig alldeles nytt,
Jag har aldrig kännt så här som jag känner nu,
Det finns ingen instuktionsbok,
Ingen meny på hur man gör eller hur man känner,
Hur gör man?

Jag längtar,
Jag önskar,
Jag vill,
Jag går på spänn.

Min vän sa till mig - ta det lugnt,
Let it flow,
Det går bra.
Jag är nervös,
Jag är spänd

Jag trodde aldrig denna dag skulle komma,
Jag är så lycklig,
Jag är på livets ena topp,
Jag bara längtar,
Längtar efter dej...

Jag är alldeles jätte kär.
Alldeles jätte kär i dej!

Puss och kram på dej mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0