Åska och dunder

En halv flaska rödvin blev det när jag skulle skriva en jobbansökan igår, men nu när jag tänker efter så ska jag skriva om den för jag tror inte den blev så bra. Man ska inte skriva ansökan när man dricker vin,..
haha så egentligen ska jag inte skriva min blogg när jag dricker resten av vinflaskan idag.. haha men jag måste dricka upp den idag för sen börjar jag ju jobba och då kan jag inte dricka någe vin. De går inge bra då, tänk om farbror polisen stoppar mig... (vilket är ganska så otänkbart, men man vet aldrig.)



Jag var och hämtade mammas och pappas kompisar i Säter idag i världens jävligaste regnväder, men jag kom både fram och tillbaka utan några problem och det känns skönt.. Mammas (och min) kompis kommer hit senare med lakrits och cigaretter och eventuellt något mer, man vet aldrig.. Dom har varit på en Finlandskryssning.
Undrar om man ska försöka sig på att åka en sån kryssning. Vet i alla fall vem jag vill ha med mig.. (ler stooort)



Jag hade Erica här igår och det var jätte kul. Vi pratade och pratade och vi skrattade. Det var skönt och lugnanade.. Vi pratade om de som har varit och om framtiden. Vi tog en promenad till Torrbo, så vilade vi oss innan vi gick vidare. Sen satte vi oss vid bryggan och pratade ännu mera. Så började det regna lite lätt. Men när vi var påväg hem så blev det spöregn, åska och blixtrar. Jag tycker om både åska och blixtrar, tycker det är mysigt.



Jag har hittat nya favorit artister och det är Everlast och HIM. Dom är faktiskt jätte bra. Ska försöka få dom på skiva så jag kan lyssna på dom när jag vill och inte behöva vänta på att få låna någons dator för att gå in på youtube och kika.



Uhää snart ska jag skura duschkabinen, jag tycker verkligen INTE om duschkabiner. Och så ska jag skriva ett vettigt brev till Elmsta och få hoppas på att jag får jobb så jag kan flytta. Det skulle vara såå skönt att få komma iväg och vara jag och leva mitt liv. Men allra helst med dej mitt hjärta!
Puss puss på dig, saknar dig!



HIM ~ Join Me In Death

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0