Kärlek

Jahaja, nu är det nästan som vanligt hemma igen. Men med en lite ganska så stor skillnad! Jag har en kille, ett vikariat och en större tro på framtiden!!! :P

Jag vet inte om jag någonsin har varit så här stollig!? haha Ni skulle se mej haha ni skulle höra mina tankar! Då skulle man kunna tro att jag är helt bakom flötet..

Om jag har tur får jag låna bilen så kan jag åka dit snart igen. Vill bara vara med honom nu och för alltid.

I morgon ska jag jobba med Malin. Sen ska jag jobba i stället för henne nästa vecka.... Det kommer att gå jätte bra tror jag.

Prata med Polly på telefonen! Puss på Polly..

Så kär!!!!!!!!!!

Puss och Kram på dej som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0