bla bla nana

Nu har jag fått råd av min kompis här att jag ska ringa honom i kväll... hmm vet inte om jag vågar.. ska försöka ta mig i kragen att göra det. ska fråga om han har lust att hitta på något eller om han är upptagen.. vi kanske kan gå på en middag tillsammans.. vem vet.. men jösses va skönt det kommer att bli när de här andra dryga hindret är över.. men jag längtar så att jag håller på att spricka.. känner mig jätte tjatig och känner mig som ett nervöst vrak på insidan.. det är drygt som fan! nu sitter jag med mitt älskade tea och en kexchoklad som nervösbrytande..

jag ska inte jobba i morgon så jag åker när jag har gått upp..vilket kommer att bli mellan 11-12 tiden, senare än så får det inte bli. har lite jag ska packa också innan jag far iväg.. mina kuddar bland annat för skolans kuddar är inge sköna..

jobbade alldeles själv idag på Hoganders, tycker själv att det gick bra men det känns som om jag har glömt något.. kommer för mitt liv inte på vad det var för något.. men de dyker väl upp nån gång..

pappa kom hem en snabbis och duscha sa hej och drack kaffe. sen for han vidare ner till Göteborg.. jisses amelia..
skulle också vilja åka lastbil..

i morgon lär jag gå in på ica eller konsum och köpa något att ha med mig på resan.. ja kommer i alla fall ha med mig vatten och en kexchoklad.. fick nämnligen det av mammas kompis för hon hade vunnit på ett hjul.. hmm...

blabla blabla... jag har inget vettigt att komma med nu så nu säger jag tack och god natt..

puss puss



Charlotte Perrelli ~ Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0