Jobb

Jaha, Idag har jag jobbat som städare på Hoganders i Smedjebacken tillsammans med Malin. Det gick bra men det var lite drygt för jag har kört en renskurarmaskin. Den var inte som den skulle men det gick bra ändå. Malin tyckte att det gick bra för att ha varit första gången. Jag ska vara där på fredag också och städa alldeles själv. Jag började klockan 7 i morse och kommer göra det på fredag med. jag har inte en riktig anställning men jag hoppar in för dom behöver folk. Det riktiga jobbandet börjar inte förrän Malin tar semester, för då ska jag få ta över hennes pass var det tänkt, (tror och hoppas jag). Jag ska i alla fall som det ser ut nu följa med henne på tisdag nästa vecka och kolla in lite villor i Ludvika som jag kanske kommer få städa sen. (HOPPAAS!!!)



Nu bråkar min lillebror med mig.. Klagar på mig, haha.. Han kittlar mig med en risifrutti i handen.. Han rolig.. haha...
Annars så har ja int gjort så möe mer idá. Ska börja läsa på en ny bok sen i kväll.. Undrar vad det bli.. hmm...  Nu vill brorsan att jag ska hålla honom sällskap när han diskar.. Jag får väl göra det då,, han kan bli lite grinig.. haha (skoja bara)..


(öj,klol jah har stor katt okaj pappai iiiiih c=3 okej. ) = brorsan skrev...

Jag är fortfarande jätte glad. Vill att det ska vara tisdag kväll nästa vecka.. Jag bara längtar..

Inte mycket hänt eller gjort idag..

puss å kram



Love made us blind
Love made us see
Love made us think

Love made us vitness
Love made us strong
Love made us week
Love made us Heros

Love made you
Love made me
Love makes us toghether



Christina Aguilera - Oh Mother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0