Panik! Ångest! Ahhhh!!!!!

Jag har två dagar kvar innan jag ska åka och jag har inte börjat packa än!! Vad är det för fel på mig? Jag brukar ju vara färdig packad nu i vanliga fall.. Jag har skrivit min lista, men jag har inte kommit längre än så. Jag börjar få panik, OCH jag vet inte hur jag ska hantera nästa vecka..

Jag ska jobba på måndagen, städ på Hoganders. Sen vet jag inte om jag ska hur det ska bli. Men om jag har tur så ska jag bara jobba på morgonen. Börjar ju klockan 7. Och om jag inte ska jobba på tisdagen ska jag försöka åka vid 11 - 12 tiden i alla fall.


Man blir bra trött av att städa, fast bara i fötterna.. Uscha jag tycker inte om att skura golvet med den där apparaten.. Undrar om jag ska vara där själv eller om jag får någon hjälp? Fast det skulle vara skönt att vara där själv för då kan man ta allt i sin egna takt. Ingen som stör eller stressar en. Hmm ska prata med Malin i morgon eller på måndag...

Som de kanske märks så är jag väldigt fundersam nu för tiden och de har ju sina anledningar.. Jag har mycket att tänka på. dah!! =) men men, och jag har kommit på att jag tycker om order/orden men men..

Och så har jag ont i huvudet.. Tänker för mycket.. Känner mig svimfärdig.. Uscha buscha.. :(

Jag måste ta mig i kragen och gå in och packa nu.. För jag vill se Crcodile Dundee ikväll och så vill jag koppla av i morgon. Och på måndag ska jag bara lägga ner de sista vad det nu än kan vara.

haha rakhyveln!



Love is a burning flame
It hurts and it sting
It makes us believe
It makes us hate

Love makes us love
Each other and ourselfs

Love is burning inside
Love is huge
Love is hard
Love is necessary

Can't live with it
Can't live without it

I love the whole you
You love the whole me 

We love
We celibrate
We live




Shakira & Beyonce ~ Beautiful liar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0