Skumma sms och annat

Jag vaknade en morgon av att jag hade fått ett sms från Snabsms.se. Jag har ingen som helst aning om vem det var i från en efter ett tag så började jag förstå vem de handlade om. Det stod ett nummer i messet och jag kollade upp det på nätet. Jag vet precis nu vem det handlar om. Men jag vet fortfarande inte vem det var som skrev det, men jag har mina aningar. Pratade med min kompis igår och berättade det och vi kom fram till vem det var.

Hon skulle prata med den personen som skev det messet, för att kontroll kontrolera att det var den personen som skrev det angående den tredje personen..  Jösses. Men jag fick även reda på lite mer av min kompis angående den där personen och då blev jag glad. Så vi får se hur det hela komer att gå.. Jag är i alla fall jätte nervös och vet inte alls vad jag ska göra... Men om  jag får ett sånt sms så är det ju ett tecken på att det är något på gång.  (HJÄLP!!!!! :P)



Var hos socialen idag, hm, men jag ska få lite pengar i alla fall och det känns bra. Så då kan jag betala mamma och pappa lite granna. Sen ska jag spara. Vill leva lite och de kan man inte gör utan pengar.. Eller jo de kan man men det är inte lika roligt.



Ingvor ringde mig igår angående en träff. Ska träffa henne i morgon någon gång. Och så har jag fått mail från Gottröra Förskola i Rimbo. Och om jag har tur så kan jag få ett jobb där och då kan jag kanske äntligen flytta till Norrtälje!!! Jag håller verkligen tummarna... Allting blir så bra då och jag kan leva som jag vill =) Hoppas hoppas hoppas verkligen det!!! 



Nu snart ska jag massera en tjej och få lite mera pengar! hihi.. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Läsa min bok kanske.. hmm...

aja toodeloo allihooopa!

puss å kram



Oh Brother Where Art Thou ~ Down To The River To Pray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0