Söndagen tvivel..

Jag tror jag har resfeber. Men på ett negativt sätt för jag känner ingen som helst glädje över att packa, det har slagit slint i skallen på mig. Dessutom så har jag fortfarande ont i ljumskarna och höfterna et är ytterst irriterande och ont gör det. Svanken fixade till sig igår efter mycket om och men. Kollade på "The Forbidden Kingdom" igår natt, haha den var bra men som vanligt var det inte ett sånt bra slut som ja hade velat ha. Visst slutade det bra men jag hade velat haft lite mera. Jag är ganska så petig när det gäller slut på saker och ting.




Idag ska jag packa klart och så ska jag städa mitt rum för det behövs verkligen. Sen funderar jag på om jag ska städa brorsans ru eller om jag skiter i det. Han skulle nog uppskatta det men jag vet inte om jag pallar det, vi får se hur det blir med det.



Nu sitter jag i sänen och lyssnar på Lifehouse och knapprar på datorn. Har ganska nyligen vaknat och känner mig lite yr huvudet och är alldles seg i ögonen.



Jag har ett problem - jag komer inte ihåg vad jag drömmer så jag kan inte skriva ner dom! Hur ska jag nu göra? hmm, problem problem... de ordnar sig säkert. Just jag upp på vinden var det också något som jag skulle göra idag. Sen kanske jag till och med tar en promenad.. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, det är grejer precis överallt, jösses.

Jag hoppas verkligen att det är bra väder nästa vecka utom som sagt på tisdagen då kan det gärna få vara lite mulet men inge regn då blir jag ledsen.




Jag vill åka till Barnens Ö och mysa, hämta energi och bara njuta av havet och av sällskapet, om jag nu får med mig ett sällskap.. ??.. Vilket jag hoppas på. hihi.. Det skulle verkligen förgylla min vistelse...



Nu är jag jätte hungrig så jag ska väl kliva upp fast jag inte vill, men jag lär inte få någon frukost på sängen direkt. Det var så länge sen så jag kommer inte ihåg när jag fick det senast. Jag käkade prinsesstårta igår och en wienerbulle hihi det var gott- ja firade lite av min födelsedag igår så tar jag resten sen. Pratade med Annika igår - jag saknar henne jätte mycket. Ska hälsa på henne sen efter att hon har flyttat och när jag dels har mera pengar och lite mera tid. Suck, vill också flytta men för att jag ska kunna göra det måste jag ha ett fast jobb. Lycka till med det! haha, aja..



Jag har nog kommit ner i de dunklas korridor - det ska bli såååå sköönt att få åka bort och bara få ta hand om mig själv ett tag.



Det är på tiden, jag förstår inte hur jag pallar att befinna mig i de dunklas korridor jämnt. Jag förstår verkligen inte det.. Men det är verkligen skönt att jag har komit på vad det är för något. Innan var det verkligen inge bra för då hade jag ingen aning om vad det var och det vara bara en svart grop och en ond cirkel. Det är fortfarande en ond cirkel men det är inte längre en svart grop, tack vare skolan och mina nya vänner!!! Suck.. Nää nu får jag banne mig rycka upp mig.. Nu ska jag in och äta frukost, sen ska jag packa, ev ta en promenad, sen kanske kanske städa brorsans rum, sen ska jag nog kolla på tv/film ett tag.




Nu har jag ätit frukost, de blev lite yoghurt med varma björnbär och en kopp tea och några brödbitar. Nu sitter jag i soffan och kollar på Mannen som talar med hundar på kanal 4+. Jag har inte alls någe panik att göra saker och ting. Jag har kommit på att jag inte ska ha en stor hund, vill ha en liten, typ en slags spaniel eller en ännu mindre. Men jag ska ha katt, åh vad jag vill ha katt. Ska ha en kattunge så jag verkligen får en riktig kontakt med den.



Nu fick jag ett telefonsamtal från någon jag inte trodde skulle ringa, jag blev väldigt positivt överraskad! Har tänkt på Tobbe också och att han ringde gjorde mig jätte lycklig! Vi ska träffas i veckan. Hmm, man kanske ska ha min fest i hans sommarstuga.. De kan ju diskuteras.. Nu fick jag ett litet lyckorus och känner mig mer inspirerad till att börja packa.. *ler stort* Jag har alltid tyckt om Tobbe och kommer alltid att göra.



Brorsan lyssnar på Björn Rosenström - En gång är ingen gång... haha den är bra, den hörs nämnligen genom väggen..

Det regnar ute och jag vill inte gå ut ;-) haha




Nu kollar jag på Kommissarie Morse på kanal 9. Fast jag tycker bäst om Kommissarie Barnaby.

Sitter och pratar med min lilla mamma. Jösses amalia vad det regnar.. Nää nu ska jag vara lite effektiv och göra lite nytta och börja packa..




Fast jag vill egentligen planera bröllop och allt som har med det att göra, men jag har ju ingen att gifta mig med just nu men det skulle vara kul att planera.




Puss och kram så skriver jag snart igen...



Cornelis Vreeswijk ~ Cecilia Lind



ps.. nästan klar med packningen nu.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0