Frågor...

Kollade runt lite bland mina kompisars bloggar och hittade denna hos Helena.

Personligt:

1. Vad heter du? Ida
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Jag vet inte, Lilly kanske.

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Elin var ett och Ida ett annat

4. Vilket stjärntecken är du? Kräfta till 100%

5. Vilken årgång är du? 1986
6. Var bor du? Just nu i Smedjebacken

7. Bott utomlands? Ja, 4 dagar i Italien och 7 dagar på Mallorca

8. Flyttat antal gånger? Oj, ett par stycken

9. Vart skulle du vilja bo?  På landet i ett stort fint hus

10. Vilken skolklass?  öhh va??

11. Vad vill du bli när du blir äldre? Rik och hemmafru


Utseende:

1. Hur lång är du? 169
2. Hårfärg? Brunt
3. Ögonfärg? Bruna

4. Mest nöjd med? Ögonen

5. Minst nöjd med? De mesta

6. Skostorlek? 40-41

7. Glasögon? Nix.

8. Har du några piercingar/tatueringar? Ja, 4 hål i öronen


Favoriter:

1. Filmer? Oj de är många!
2. Låtar? Det är väldigt många

3. Årstider? Sommar och Höst

4. Mat/Dryck? Väldigt mycket

5. Djur? Katt och Uggla

6. Färg? Svart och blått

7. Parfym? Använder ingen

8. TV-Program? Sjukhusprogram i alla dess slag, Engelska deckare

9. Ämne i skolan? Stresshantering

10. Sysselsättning? Läsa


Kläder:

1. Vad använder du just nu för jacka? För varmt för jacka just nu
 2. Vad använder du just nu för skor? Träskor

3. Favoritfärg på kläder? Grått

4. Favoritmaterial på kläder? Bomull

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Gråa mjukisbyxor och en grå tröja 

6. Favoritaffärer? H&M och Lindex

7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? De varierar
8. Favoritmärke? Jag har ingen aning, ska man ha det?

9. Vad har du för byxstorlek? Precis som alldeles nyss

10. Tröjstorlek?  Som vanligt


Ditt rum:

1. Stort, litet eller mitt emellan? För litet
2. Vilken färg på tapeterna? Har inga tapeter

3. Vilka färger går rummet i övrigt? Gult med blåa prickar

4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen

5. Vad vill du ändra där inne? Allt

6. Vad har du där inne av följande?

a) tv? Nix
b) video/dvd? Nopp

c) dator? När jag får låna brorsans så har jag det

d) stereo? Japp.

e) telefon? Mobilen

7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret? En 90 väg och en gräsmatta

8. Vad gör du oftast i ditt rum? Läser, lyssnar på musik och pysslar

9. Vem förutom du brukar sova i din säng?  Inte vet jag

10. Favoritpryl i rummet? Sängen och stereon


Blandat:

1. Vad heter din morfar? Han hette Roland

2. Vad har du i din..

a) jackficka just nu? Har ingen aning
b) skolväska just nu? Det har jag ingen

c) handväska eller liknande? Ingenting

3. Vad är du beroende av? Kärlek och vänskap (massa kramar)

4. Vilket land kommer du ifrån? Sverige.

5. Vilken sorts lypsyl använder du? De jag kommer över
6. Vad tror du på? Massor

7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Jag är med i Svenska Kyrkan men de är väl de

8. Vad köpte du senast? Björnbär och öl
9. Har du några husdjur? Dammråttor och dryga spindlar

10. Vad bor du i? En friggebod


Grejer:

1. Plånbok? Ljusrosa
2. Smycken? Ibland

3. Solglasögon? Jo de har jag

4. Underkläder? Ja det har jag

5. Nagellack? Ibland när de faller in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0