Hmmm...

Nu har ja varit hos läkaren och han kollade på mitt knä och sa att det såg bra ut. Inga konstigheter, bara att vänta. Men mitt knä är bra nu, jag kan ju gå. Kanske inte springa men de kunde jag ju inte än innan. Haha!!!! Jo men inte så bra nu. Har lite svårt att stå på knä och stå med böjda knän.

Har pratat med Malin och jag ska jobba i morgon först på Hoganders sen ute i Söderbärke. Det var kul för ju mer jag jobbar desto mer pengar får jag... Jag är ganska besatt av pengar just nu, som kanske märks.
Så har jag pratat med Ingvor om nästa vecka, sa det att jag ska på kurs.



Och att jag ska prata med Malin om nästa vecka om jag ska jobba eller inte på måndag och tisdag. För om jag inte ska jobba på tisdag så kan jag åka mitt på dan till Väddö istället för på kvällen. =)

Jag är verkligen tacksam över att jag får låna brorsans bil. Tror jag ska köpa honom en present faktiskt, men vad vet jag inte.. hmm han är ganska svår att köpa saker till.. hmm.. Får fundera på det, det är lite tid kvar..

Undrar när jag ska få mina presenter, om jag får dom innan jag åker eller om jag får dom när jag kommer hem igen?? Ska fråga mamma. Pappa kanske kommer hem i helgen! Jippi, jag hoppas. Pratade med honom idag på telefonen. =)



Och så har jag klippt mina naglar och dom blev alldeles för korta! Fan också. Tycker dom kan växa ut nu på en enda gång!!! Visst det går bättre att massera men de gör jag ju inte just nu. suck. 

Jag måste packa, men jag vet fortfarande inte vad eller i vilken väska. Ska skriva en lista sen ikväll tror jag. Visst jag har god tid på mig men jag vill gärna vara färdig packad på söndag och komplitera på måndag.  

Sen vet jag inte vart jag ska sova på tisdag kväll. Kanske sover hos en kompis eller om jag ska ringa till skolan och fråga om jag kan få sova där. hmm.. Men grejen är den att jag vill inte sova i en stuga utan jag vill sova i lägenhetshusen.. Tror jag ska ringa på måndag och fråga. Om dom nu än är där då. Har fortfarande inte fått min hundring tillbaka.



Jag har piskat mattor, tvättat, kört min bror till en kompis, hängt tvätt och diskat idag. Och så har jag kollat vägbeskrivning till skolan. För sist jag åkte så åkte jag fel men jag hamnade rätt ändå. Hamnade i Hallstavik först sen på Väddö.

Nu ska jag kolla på á la Emma och sen på Reaper. Sen blir det duschen och nått kapitel i min bok innan det är dags för natten.
Ska börja jobba klockan 7 i morgon bitti. Så det blir lite tidigt.


Puss och kram




Takida - Die Alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0