Praktiken

Praktiken går skit bra! Det är super kul!!!! Skulle vilja sommarjobba där om det vore möjligt, ska kolla det med dom sen.. Dom som jobbar där är helt underbara :-) 
Ska på ett möte på fredag angående lite mera praktik. Ska prata med en gympa lärare på min högstadieskola. Ska bli intressant att se vad som händer.. =)
Min stresskurs går superbra och dom är nöjda hittils iaf.. =) och det är ju bra medtanke på att det är tre gånger kvar.. :P
Har pratat in min avslappning på datorn nu iaf, så nu ska min bror fixa ettprogram så att jag kan göra färdigt min avslappnings skiva som jag ska skicka till min lärare, men jag får skriva ett brev också..
Pratade med min favvolärare idag på telefonen, det var skönt.. Gav lite mer positiv energi och lite lägesrapport om de andra i klassen.. Jag saknar en del faktiskt, men jag tror jag saknar de hela alltet mer än människorna.. 
Ska till blodgivarcentralen på onsdag och lämna blod.. som jag inte har gjort på evigheter.. Det ska bli skönt.. Så kanske jag kan få mina vinglas nu.. haha
Åh, jag ska få en behandling nu i veckan och det är på tiden att någon tar hand om mig så som jag tar hand om andra.. Ska även massera 2-3 pers denna vecka också. 
Det är egentligen dumt med tanke på att jag har så vansinnigt ont i svanken och höften men va fan jag kan ju inte bara sitta stilla hela tiden.. Men men.. Man får smörja in med lindrande salva.. 
Jag är super trött.. Ska snart lägga mig..

Puss och god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0