Mallorca!!! del 1.

Jag har varit på Mallorca! Jag har varit på Mallorca!! lalalalaa!!!!!!!!

Den 1 maj åkte jag tillbaka till skolan från Smedjebacken. Det var dock inte så kul, med en stor resväska fylld, men dock inte med allt som  jag egentligen behövde men men. Jag åkte hemfrån kvart över åtta och jag kom fram till skolan vid halv två - två tiden. Hungrig som tusan var jag också, så jag köpte mat, lite hygienartiklar men glömde ca hälften. Upp till skolan, käka, duscha och packa om inför nästa resa. Satt framför dumbruken nummer 1 och sendan gick jag och la mig. 

Den 2 maj stog jag i duschen i evigheter och lät varmvattnet rinna :-) (för det kan jag inte göra hemma för då tar vattnet slut) Frukost och väntan på Annika var nästa steg den dagen. När hon kom så åkte vi till ICA och fixa lite saker. Sedan började våran resa mot Arlanda och Mallorca. Det tog lite tid att komma till Arlanda men till slut kom vi fram hela och rena. Jag var jätte hungrig så vi käkade på en restuarang som fanns där. Efter det var det dags att lägga sig för vi skulle upp skit tidigt morgonen efter. Tog in på ett dyrt hotell under ett par timmar men jag sov gott eller i alla fall mjukt. :-)

Den 3 maj käkade frukost på Arlanda och sedan var det dags att checka in och så. Jag fick sitta vid fönstret på flyget, tack så mycket :-) det var snällt tycker jag. Starten gick bra, men det gjorde ont i hela kroppen och jag mådde skit dåligt under hela flygningen. Väldigt bumpig landning på La Palma men det var skönt att vara nere på marken igen. Jösses vilken flygplats, det tog ju evigheter innan man hittade bagaget juh!! Men till slut så. Palmer, palmer och åter palmer fick vi se när vi klev ut ur flygplatsen. Det var coolt, haha.. Vi flög med Fritidsresor och vi möttes av ett gäng reselesdare, som pratade SVENSKA.. hihi Men resan var inte slut där utan sedan fick vi sitta på en full buss i nästan 1 timme. Det var jätte skönt att komma fram till hotellet och få checka in sig där och få nyckeln till rummet. Vi bodde i en lägenhetshotell, bekvämligt. Vi gjorde oss "hemmastadda" och sedan var det dags att utforska området lite.

Kommer mera snart......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0