Två dagar kvar.....

Hur kommer det sig att det inte är någe kul att sluta skolan? Jag har alltid tyckt det ahr varit skönt och roligt, men inte nu - inte i år! Suck! Jag vet inte om jag kommer att palla detta, jag kommer att stört grina.. Dock inte bara jag men i alla fall. Jag brukar inte grina- inte ens på Studenten! hmm.. Suck..

Jag har haft den bästa "sambon" man kan tänka sig. Hon har inte bara varit min klasskompis, utan även ett väldigt stöd för mig under dessa veckor. Hon är en människa som jag kommer att älska tills jag dör. Hon betyder mycker för mig. (Everything I do I do it for you - Bryan Adams).

Men jag har lärrt mig en hel del under mina två år på skolan och det tänker jag inte rabbla här, men jag säger som så att jag kommer att sakna allt det här mer eller mindre. *SUCK*

Min pajja.. :-) hihi, jag vet inte vad jag ska säga, jag får inte fram några ord-- Takida, Sean Paul och Elge.. :P haha. De e bara bäst!!! :P Kommer aldrig att glömma allt som vi gjort, tänkt och funderat på. Detta låter som ett dödsadjö men det är det inte. Vet inte bara vad jag ska säga... *funderar* :-)

Så mycket minnen, så mycket tankar, så mycket nytt folk! Det känns som om hjärnan dansar salsa i huvudet på mig just nu. 



Idag har jag inte gjort något alls, har dock bara haft ett mentorssamtal och det tog ca en timme men annars så har jag inte gjort något. Solat, handlat ramlösa och kollat på när folket här spelade Volleyboll. Duschat har jag också gjort för alla som är intresserade :P haha...

Uscha jag pallar inte detta.. Ska upp och sova nu.. Fast jag har sovmorgon i morgon, så vill jag sova nu..



Fan vad jag kommer sakna allt och alla!!

Men jag kommer tillbaka vid två tillfällen och det är en Symbolkurs i juli och sen är det Qi Gong steg 2 i september.. :D Ser verkligen fram emot de båda två.

Jag ska försöka skaffa mig ett jobb och lägenhet här i närheten snart för jag vill inte komma här i från på ett tag..

Dessutom så ska jag fira min födelsedag här, har jag kommit på... :D Picknick och PARTY!!!!!!!!!!!!!! Fast jag fyller ju bara 22 men i alla fall.. :D 



 Puss och kram på dig


~Have you ever really loved a woman - Bryan Adams~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0