Aupair ansökan!

Nu har jag äntligen kommit på vad jag vill göra och denna gång ska jag banne mig göra det också! Jag ska bli Aupair i Scotland. Jag är trött på att vänta på att saker och ting ska hända. Även om man göra något eller inte så spelar det ingen roll för det händer ändå inget. Nu har jag bestämt mig för att jag SKA till Scotland och leva ett tag. Vet inte hur länge jag blir borta men det är mellan 6-12 månader i alla fall. Beroende på hur jag trivs och vem vet jag kanske kan få ett deltids jobb eller extra knäck där om man har tur, eller så öppnar jag en SPA anläggning där. HAHA då får folk komma och hälsa på mig =) haha

Men jag vet ingenting än om vad som kommer att hända, jag har i alla fall skrivit på ansökan att jag vill börja den 7 januari 2009, men just nu håller jag på att skriva om mig själv och så ska jag fixa sjukintyg och 2 stycken barn referenser. Men jag tror inte det komer bli så svårt, problemet är väl beroende på vad sjukintyget kostar.  Men JAG VILL!!!!!! OCH JAG SKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha..

Pratade med Robban igår och kom du på och överens med mig själv att jag skulle göra det och det var skönt att äntligen komma på vad jag egentligen ville. Jag har ju velat komma till Scotland jätte länge nu och nu har jag chansen. Dessutom älskar jag barn också så det är helt perfekt! Ser verkligen fram emot det också, men det gör inte mamma,.. Haha, men hon tycker att jag ska göra det som gör mig glad och detta gör mig glad.

Fast jag skulle lika gärna kunna gifta mig och skaffa barn, det skulle också skänka mig lycka och glädje, men just nu finns det tyvärr inte innom synhåll, för det ligger en stor dimma framför den framtiden.  Men jag vill att den ska skingras för jag vet vad jag vill, men om de blir så eller inte de vet jag inte.. Får bara vänta och se..

Jag vill att det ska bli jul så jag kan få massa böcker så kan jag läsa och så vet jag vilka andra böcker jag kan köpa sen någon gång när jag får pengar.. Hihi, jag har som sagt fastnat för Nora Roberts och David Gemmell. Tantsnusk och Fantasy. haha..



My life is a mess
I have no faith in the end
But I have nothing to lose

Then you came
And took my heart away
All you did was to look at me

I have dreamt
I have suffer
I have forgotten

If you can't handle it
If you can't take it
If you can't face it

Then you can't have me
I need ALL of you
I want you and all of you!

I have dreamt
I have suffer
I have forgotten

But now

I dream again
I suffer again
I remember

I love you
I love you
I LOVE YOU!!



Sabaton ~ Attero Dominatus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0