Break the ice

Jag såg en fallande stjärna och jag visste att jag skulle få se dig igen. Jag ser upp på de lysande stjärnorna och känner mig omringad av värme och lycka. Månens sken lyste upp mitt ansikte och vindens kalla smekningar leka med mitt hår.

Min enkla klänning fladdrade i vinden och jag kände en varm bris. Hur det nu än kan vara möjligt en kall novembernatt, men så är det. Stjärnorna blinkar till mellan de böljande molnen och de tunna molnstrimmorna svävar förbi månen.


Med lätta steg kom han bakom mot mig. Han stannade precis bakom mig och tog mig i sina armar. Han böjde sig fram och nafsade mig i nacken och hela min kropp rös till av välbehag. Han vände mig om och såg mig rakt i ögonen. Han tog mig i sin famn och han lutade sig fram mot mig och jag lutade mig fram och våra läppar möttes. Våra ögon slöts och våra läppar möttes igen.


Vi omfamnade varandra och kände hur hettan började sprida sig i våra kroppar och vi började gå in mot vardagsrummet. Ljusen på soffbordet hade brunnit ner en bit och den öppna spisens brasa har nästan brunnit ut men den var fortfarande varm och gav ifrån sig både ljus och värme. Det upphällda vinet stod som bortglömt på soffbordet och de färska frukterna som vi lagt på ett fat på golvet bredvid den mjuka mattan som var väl placerad framför den öppna spisen hade vi helt glömt bort. Långsamma smekningar från oss båda ökade bara hettan mellan oss och gjorde kyssarna mer intensiva och djupare. Långsamt men bestämt åkte våra kläder av och med smekande sökande händer fann vi snabbt varandras djupaste heligheter. Djupa suckar och sköna drag reste sig från oss.


Våra kroppar värmdes av varandra samt värmen från brasan men den kalla vinden som kom in genom den halvöppna dörren vi glömt stänga, smekte sig över oss. Men det gör inget för vi har varandra och det är det enda som betyder något. De långsamma rörelserna blev snart snabba och djupare och suckarna blev fler och djupare. Kyssarna vandrade från brösten vidare upp mot halsen och sedan upp mot läpparna igen. Kyssarna vid halsen får mig att vibrera i hela kroppen och de lätta smekningarna över mina bröst får mig att snyfta av välbehag.


Hela min kropp sjunger och tårarna rinner sakta ner över mina varma kinder och jag ser dig i ögonen och tar dig hårdare och djupare. Jag vill ha dig, hela dig tills jag kan känna dig överallt. Vi omfamnar varandra och håller bara om varandra tills den sista skakningen går över. Sedan ligger vi omringade av varandra i en hög, totalt utpumpade och lyckliga och låter den kalla nattluften svepa över oss för att ge oss svalkning och syre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0