en liten tös....

Min kompis ska bli pappa och jag är sååå otroligt avundsjuk!! Jag tror det blir en liten tös.. Det är ca 6 månader kvar innan den lilla bebben kommer.. Jag känner inte att jag skulle ge upp så mycket om jag fick en liten bebbe nu, för de jag vill göra kan man ha barn med på, men en romantisk kvällspromenad på en beach nåfonstans kanske inte är de ultimata om man har barn, men va tusan när och vart ska jag åka någon stans? Det har jag inte inte ens råd med. Men men, jag skulle iaf aldrig ångra mig när jag nu får barn. Jag behöver ha ett seriöst samtal med min andra hälft om detta, men de tar jag en annan gång.. 





Jag vill ha JUL!!!! Jag längtar efter julen och nyår. På julen ska jag äta gott och öpna paket och ha det mysigt och på nyår ska jag dricka champagne och förhoppningsvis mysa så in i bänken med min älskling. Håller tummarna... *Jag vill!!!* 





Jag försökte ändra färgen på mitt hår idag men det gick inge bra. Jag försökte att få det ljusare men de gick inte.. Jösses, jag vill ha det ljusare men det vill inte mitt hår jag tror jag blir knäpp! (mer än vad jag redan är, dårå *asg*) 
Men nån gång kommder det att bli ljusare. Det är bara att vänta och se.




Nada more to say today...

  Love you...
    
      Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0