Jag är OMTYCKT!

Halleluljah!

Jag är tillräckligt tillfredsställd så att jag kan skiva om det. Fick tag på människan =) jippi, men jag var så nervös att jag mådde illa och ville kräkas... Men de gjorde jag inte. Men vi pratade i nästan 1 timme och det var skönt på många sätt, och jag fick ur mig en massa också. Även han fick ur sig en del och jag tror de kommer bli lite bättre nu, för det känns som om vi faktiskt kan prata om allt möjligt bara man vågar ta språnget och jag tog ett språng ikväll och det känns jätte skönt. Fick lite saker bekräftat och det är inte ofta man får det. Men vi pratade även allmänt om annat också. Han lovade att han skulle ringa oftare så vi får se vad som händer, han behöver mer tid och visst kan jag ge honom tid speciellt om jag ska till Scotland. Åh vad jag har varit arg! Jösses asså, aja nu ska vi inte se bakåt utan framåt! Han tycker mycket om mig! hahaha lalala...

Idag och igår har jag varit med min kompis och hennes lille son. Han e så söt =) Masserade henne idag och hon skriver en barnreferens åt mig. Ska svänga förbi henne på tisdag för att hämta den. I morgon ska jag ringa försäkringskassan, aupair förmedlingen, göra citron Pannacotta och åka till Borlänge och handla julklappar med min yngsta bror, det ska bli kul! hihi.. :-)  hoppas jag hittar några flera julklappar åt folket här hemma. Jag har 4 julklappar klara + 2 andra men dom tillhör inte familjenfamiljen utan dom tillhör mig på annat sätt. Vet inte riktigt vad jag ska köpa heller.. hmm.. Det är svårt men men åker man till Borlänge så hittar man säkert något.

Nää nu ska jag kolla på film. Ska se en Disney Film, skiter i att det är en barn film. Jag är en tönt enligt min bror och det skiter jag i! (tror dock han skoja) hahaha jag är iaf OMTYCKT av min pojkvän och det känns bra!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0