Mina framtidsplaner och drömmar

uscha jag känner mig som en fet valross.. Jag känner dock att det bara är magen som blir större tur att det bara är den och inte någe mera. Synd att mina bröst inte kunde växa lite till och bli kanske en storlek större. Men jag har kommit till freds med mig själv och har kommit fram till att jag har en snygg rumpa och jag är ganska så söt också. Men jag känner ändå att förr eller senare så kommer jag få precis som jag vill och då kommer det bli bra..
 



Jag vet i alla fall vad jag vill ha utav livet men jag vet dock inte hur jag ska komma dit, men jag vet vad jag vill ha:

*barn

*man

*hus

*jobb

*bil

*resa

*plugga

*upplevelser


Och jag vill ha en katt eller två.




- Jag vill ha 5 barn, Gabriel, Lilly, Lucas, Daniel och Angelica. hihi. Hoppas att min pojkvän/man tycker om dom namnen men om han inte gör det så får vi kompromissa lite och jag vill verkligen att mina barn ska heta så för jag gillar verkligen dom namnen.



- Jag vill ha ett ganska så traditionellt bröllop med ett litet undantag - jag vill ha introduktionslåten till Morden i Midsomer med och jag vill ha den på utgången. *asg* Det började som ett skämt mellan mig och mamma och nu har det fastnat i hjärnan på mig och de skulle vara sååå kul med lite annorlunda. haha.. Så vet jag nästan exakt hur min bröllopsklänning ska se ut. Brudtärnorna ska gå i svart, silver och blått och jag vet vilka som ska vara brudtärnor också.
Jag har mellan varven börjat planera hur det ska vara men jag har inget färdigbestämt, men jag vet på ett ungefär. Sen ska och måste min pojkvän som ska bli min man vara med och bestämma fast han kanske inte vill, hihi men det är även hans bröllpo också. Men det är nog ändå jag som kommer att planera och diskutera allt som ska vara med på bröllopet. Bara han känner att han har varit delaktig i det hela så. Det jag absolut inte vet är vilka jag ska bjuda (vissa är självskrivna) eller hur jag ska göra med spriten men annars så.




- Ett gammalt mysigt varmt hus vill jag ha. Med två våningar med källare och vind. I det stora vrdagsrummet ska det finnas en öppenspis, massor av bokhyllor, ljusstakar, mjuka fåtöljer och en stor hörnsoffa. Så köket ska var stort och ha massiva möbler (massiva möbler ska även finnas i resten av huset), så ska det finnas en köksö och nya vitvaror i rostfrittstål.
Badrummet ska ha ett stort bubbelbadkar och eventuellt finnas en dusch också men den ska ha ett duschdraperi istället för att vara en kabin. Mitt och min älskling sovrum ska vara stort och ha en stor dubbelsäng med 4 stycken pelare och draperier. Ljusstakar ska även finnas där. I källaren ska det vara tvättstuga med torkskåp/torkrum. Så ska det finnas varsina sovrum åt barnen. Arbetsyta och bastu skall finnas också. Men om bastun ska stå i badrumet eller i källaren vet jag inte än, har inte bestämt mig..



- Jobb, hmm jag vill jobba men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag vill jobba med eller vart. Men de dyker väl upp snart hoppas jag, om jag inte blir med barn först - man vet juh aldrig. Jag vill jobba med något jag tycker är fullständigt meningsfullt och något jag verkligen vill jobba med. Jag vill ha mitt eget och jag vill gärna dela med någon men jag har ingen aning om med vem, än. Men de lutar verkligen åt att starta upp ett B&B med SPA möjligheter. Fast vart jag skulle ha det är den STORA fråga..hm??? Förslag?! (tack)



- Ja, vad jag ska ha för bil spelar inte så stor roll, bara jag, min man och mina ungar får plats i den också. Men jag vill ha en minibuss (som alla får plats i och för att dom är roliga att köra), en Subaru, Audi, Volvo och kanske evenuellt en Saab. Jag har ingen aning egentligen bara den fungerar och går framåt och är skön att sitta i.




- Jag vill resa till många platser och några platser flera gånger. Jag vill resa till:

*Scotland

*Italien

*Ireland

*USA

*Danmark

*Spanien

*Turkiet

*Mallorca

med mera, vill besöka olika platser i de olika länderna så som Toscana, Venedig, Rom, Madrid, Barcelona, mm, alla turistställen men även sen andra ställen som bara folket i landet känner till och själva går på/till. Men men, vi får se vad som händer och få se vem som följer med. =)




- Jag vill plugga zonterapi och healing. Så vill jag plugga engelska och mera om kost och motion. Jag vill även lära mig barnmassage. Och så vill jag lära mig lite mera "hokuspokus", bla tarot kort, handtydning, drömtydning osv.. Vill även gå olika kurser om lite olika saker, de varierar från dag till dag vad jag vill gå. Just nu vill jag gå på meditationskurser.




- Jag vill uppleva saker och ting och jag vill dela det men min pojkvän/man. Jag vill och jag kan men jag måste vänta tills allt har löst sig. Vilket blir snart om det stämmer det som står i mitt stjärntecken.

Jag vill rida på stranden och se solen gå ner och bara njuta. Jag vill åka på WRC och se finalen i Wales, det skulle vara häftigt. hihi. Men den största upplevelsen jag väntar på är att få barn, det är något jag verkligen längtar efter. Jag kan verka totalt bakom flötet men jag är den jag är och jag vill ha barn! Och ja jag vet att jag är tjatig och de kommer jag att vara ända tills ungen/ungarna kommer..




Detta är mina framtidsplaner och jag tror faktiskt att det kommer att bli verkliga, man måste bara ha TRO, HOPP och KÄRLEK. Samt så måste man vara jäkligt ENVIS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0