ojskipojski

Idag har jag inte gjort någonting alls. Skulle ha gjort lite saker men det har jag inte tagit mig i kragen och gjort nått. Har dock skrivit en lista på lite böcker jag vill ha och de blev inte så några, utan de blev 69 st. haha jag tror jag är en bokmal! =) 

Min bok går långsamt fram. Har den på brorsans dator och jag lånar den så fort jag får tillfälle. Men det tag dock tid. Fast jag vet vad som kommer att hända iaf en bit på vägen.. sen så får vi se. 

Jag är less på att folk inte kan höra av sig, speciellt om dom ser att man har ringt. Hur svårt kan det vara???

Jag måste skärpa mig i morgon och ringa Mikso aupairförmedling. Har lite frågor jag vill ha svar på. Åh vad jag vill åka!!!
Shit va najs de skulle vara.. hihi

Har ingen aning om vad jag ska göra nu. Har en limoncellodrink som står på kylning i kylskåpet som jag ska dricka sen. Inte finns det något att se på tv heller.. Ingen bra bok att läsa.. blää...

 hmm undrar när brorsan kommer hem igen.. Kanske ska låna in datorn, men han vill nog ha den när han kommer hem.. hmm.. ska fråga...

Jaja...

Jag har iaf en snygg rumpa!! haha

Puss och kram




Sean Paul & Rihanna ~ Break it off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0