Plopp...

Hey Honey Bunny, vi glömde bastun igår kväll :-) Men jag tyckte att borden, stolarna, soffan och golven var bra ändå. Duschkabiner är inge kul tur att de finns duschdraperier, hihi.. Just nu är jag jätte glad och ser verkligen fram emot nästa gång vi ses. Right now I am very happy and I think that I really have fallen in love.. I do love him very much.

Jag har verkligen fastnat för Charlie Sheen, jag kollar just nu på season 3 och sen blir det season 4. Haha.. Jag förstår inte fortfarande inte varför men han är verkligen bra och charmig, lite halv sexig också. Han spelar piano också, hihi..

Inte har jag någon bra bok att läsa heller men jag har en massa på lager som jag har lånat av min mormor och så har jag några som jag har fått av min mamma. Fast jag hittade en bok som var ganska så bra men den tog slut alldeles för fort, precis som alla andra.

Inte har jag inte skrivit något på min berättelse heller. Men jag har ingen brådska med den men jag tror de blir bättre snart. Jag har inte lust att skriva just nu heller för jag har alldeles för mycket att tänka på just nu. Men just nu har jag några få ideér som kan få vara med i berättelsen.

Jag har inte ändrat mig men jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag vill fortfarande till Scotland men jag vill ändå vara med min Honey Bunny och han blev lite ledsen över det men ändå lite glad när jag berättade de för honom. Men jag vet inte vad jag ska göra. Jag kan ju vara där ett halvår och sen komma tillbaka igen och försöka göra något här i Sverige. Let see what's happends.

Finns inte så mycket att prata om just nu men jag känner inte för det heller. Jösses just nu vill jag ha vin och mysigt sällskap. Jag har fortfarande jätte ont i huvudet och mår illa. Vet inte vad det är heller, jag tror att jag håller på att bli sjuk.

Jag vill ha en stor mjuk säng, levande ljus, lugn musik, kanske lite rosor, lite vin, goda ostar och lite kex, vin och vindruvor. Sen en en varm sprakande brasa, en mjuk matta och pojkvännen, uscha vad jag låter fantasin flöda i väg, mums mums jag ser fram emot när de ska hända.

Men jag måste jobba på måndag 7-11:15 för att få lite pengar. Men men jag hoppas jag får lite mera jobb saå jag kan få mera pengar. Fick bara 680:- från soc när jag skulle ha behövt mera. Hmm, lite ego är jag nu men va fan hur ska jag klara mig på 680:- tills i slutet av december? hmm, jösses..

Jaja, nu ska jag göra något annat.. Vet ej vad..
Önska dock att folk skrev lite kommentarer..

Puss och kram



Celldweller ~ Frozen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0