Shar-pei

Tjoho!

Vi ska skaffa hund! En liten shar- pei
, men den är 2 år och heter Ting. Jätte söt och jätte mysig. Dom var här med den så vi fick hälsa och mysa lite med den och hon verkades trivas hos oss så det var ju bra. Ägarna var jätte trevliga och mysiga. hihi
Mamma ska åka och hämta den i morgon för att komma hit och gå på promenad och så får den åka bil. Hon älskar att åka bil, Ting asså. Och så älskar hon falukorv, haha.
Så himla mysig. Busig och så söööt! Plus att hon fäller pälsen bara två gånger om året, jätte bra. =)

hihi..




Var på Smedjan idag, gjorde inte mycket. Skrev lite info om mig som dom ska sätta in på deras hemsida. Sen har jag kollat lite mera på aupair sidan och letat lite mera info om det osv..

Skickade in mina jobb tider igårkväll till Ingvor, så jag får se om jag får några pengar eller inte denna månad. Men jag hoppas på det. Verkligen hoppas jag på det så jag kan köpa lite julklappar och spara lite.

Jag är trött men jag ska kolla på Ugly Betty och sen på Desperate Housewifes.





~The Beatles~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0