Suck!! No doggy.. =(

SUCK, min mamma fick en allergisk reaktion på vovven.. =( suck, det är så jävla synd för det var världens mysigaste och snällaste hund. Suck, kommer verkligen att sakna henne. Men kan man inte så kan man inte.

Idag har jag inte gjort så mycket. Kollade på Hem till Gården i morse, det är ju spännande nu ju. Åh! Carl King (Tom Lister) är så jävla snygg!!! om man kunde vara med honom =) haha..

Drömmer ofta om ett gammalt ex, Han vill inte lämna mig ifred. Visseligen har vi ingen kontakt men han kommer alltid att finnas hos mig fast jag inte vill, men han betydde så otroligt mycket för mig. På många sätt och vis och jag är verkligen ledsen att det har blivit som det har bivit. Men men man måste släppa och gå vidare. Men jag kommer alltid sakna honom!

Idag på Smedjan har jag inte gjort mycket. Jag har tvättat, diskat, gjort rent solariet, fyllt på värmeljus och så har jag pratat i telefonen. Inte mycket men det var i alla fall mer än vad jag gjorde igår. För då gjorde jag verkligen ingenting - eller jo jag tvättade en maskin.

Ikväll ska jag inte göra mycket. Ska väl antagligen börja på en ny Nora Roberts bok - Systrarna Claire. Har visseligen börjat på en annan men jag känner inte för den. Vill ha mera tantsnusk..! :P

Började renskriva lite på min nya berättelse/novell/ev-bok igår kväll. Ska förhoppningsvis skriva mera ikväll om inte brorsan ska ha datorn med sig till jobbet.. Hmm.. Behöver verkligen en egen dator men den får vänta tills jag ahr råd och det har jag verkligen  inte råd med nu. Men men sen när jag har jobbar som Aupair ett tag kanske jag får råd att köpa mig en sen. (man kan ju alltid önsketänka också)

Nää nu ska jag käka..

Kram kram

P.s Jag fick blommor av min mamma för hon tycker synd om mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0