Two and a Half Men!

Jag är så fast! Jag har fallit så hårt för Två och en halv män! Brorsan har tagit över både season 1&2 och jag bara plöjer igenom alla avsnitten på en gång! hihi.. Jag är totally hooked! haha
I have fallen for Charlie Sheen! Det är synd att han bor i USA och ska ha barn med vem hon nu än är.. haha, nää men jag gillar verkligen honom. Tycker han är en bra skådis och han ser bra ut.. Eller vad tycker du???

Har fått lite pengar idag från mitt städjobb! Tjoho! så jag har beställt lite julklappar och så ska jag åka till Borlänge nästa vecka och handla några till med min yngsta brorsa.  Men jag vet inte vad jag ska köpa, får se om jag hittar något alls. Men när jag kollade på CDON.COM så såg jag att season 4 av Grey's Anatomy fanns att boka. Den var ganska dyr för mig just nu, så jag väntar. Kan köpa den efter jul. =)  

Idag har jag inte gjort mycket. Har varit på Smedjan och "jobbat", jag har tvättat, gjort kaffe, tagit betallt, skrivit av några recept, legat på en spikmatta och masserat. Sen var jag på systemet och köpte lite vin, Down Under från Australien. Så har jag duschat, pratat med lite folk på msn, ätit, kört min bror, kollat på Two and a half men och nu skriver jag blogg.. Inte mycket asså.

hmm, igår var en ganska bra dag. Inte för att jag gjorde mycket men jag lagade mat och det var kul. Det blev kycklinggrytan jag gjorde i september. Men måste säga att den blev godare förra gången, men men.. Sen när jag skulle diska, för det var min diskdag också, så skar jag mig på cocosmjölkburken så mamma fick diska färdigt. Det gjorde skitont! Blödde som bara den men tack och lov så slutade det blöda efter ett tag men det gjorde likförbannat ont i det!

Jag har fått ett av mina två behövliga referanser och jag är jätte glad för det! Hoppas verkligen jag kan få det andra i morgon, för då behöver jag bara ringa försäkringskassan och läkaren på måndag. Jag har kommit på att varför ajg inte får något jobb. Dels för att det är lågkonjuktur men det är inte meningen att jag ska ha jobb nu och speciellt inte i Sverige. Det är verkligen något i Scotland som lockar mig så otroligt - bara vänta och se vad det är. Hoppas jag träffar några trevliga människor där!

Jag tycker synd om mina vänner som inte har det lätt. Jag önskar er alla massa lycka och välgång!

Har inte skrivit ett jota på min bok/berättelse för jag har haft total blackout, men de kommer snart igång igen. Har inte haft ork att skriva heller, men men snart så. Det ska bli en bok iaf och snart, men vem vet jag kanske behöver nya vyer och perspektiv för att komma någon vart. hmm vem vet?? :-)



All you want
All you need
All you think of
All you ache for
All you dream of
is
me!
How can it be so unclear for you?
When it's so clear for everyone else.
Are you blind?
or
Do you do not wanna see?
I'm not the bad one
I only wanna be with you!
I wanna help you
I wanna feel you
I want to tuch you
I wanna kiss you
I want to hold you
I want to be the only one for you.
You are not making this esey
I love you
and
I wanna be with you
Your stupied bastard!
I love you!



Enya ~ Ebudae

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0