Amore

Hur kommer det sig att vissa får precis vad dom vill medans andra inte får det eller måste kämpa för att få det eller för att verkligen behålla det? Hur vet man dessutom att det är rätt att behålla det? Hur kan det vara så svårt att göra det allra lättaste här i världen, att älska någon? Jag vet att det inte är lätt och jag vill inte att det ska vara lätt heller men jag vill inte att det ska vara så svårt heller, varför finns det inget mitt emellan? Jag är kär och jag har min kärlek men jag är inget föråd dit man går för att fylla på sin egen kvot för att sedan gå och göra sig av med den någon annan stans. Jag behöver kärlek och jag behöver någon som kan vårda och ta hand om mig så som jag vårdar och tar hand om andra. Är det verkligen för mycket att begära?

Eller har jag tagit mig vatten över huvudet, igen? Jag har en tendens att göra det.. *hmm* Men jag kan ju säga att jag aldrig har varit kär förut och nu när jag är det så vågar jag inte för jag vill inte bli sårad. Jag vet inte hur jag ska göra eller vad jag ska göra. Jag vill åka till Scotland och vara borta ett tag och få lite perspektiv på livet och vad jag egentligen vill göra för det har jag ingen aning om. Skulle vilja åka nu i början av januari men jag har inga pengar att boka biljetten för och om jag nu skulle få det så har jag inte råd att bo där, eller äta. Men kanske om man skulle fråga sig om och kanske extra jobba på ett ställe eller något, jag vet inte..



Jag är just nu så otroligt trött på tillvaron att jag håller på att drunkna. *suck* Jag vet inte alls vad som kommer att hända, det känns ganska så hopplöst just nu. Jag känner att jag missar en massa, jag har mina vänner utspridda och jag finns kvar här och det känns fördjävligt och jag kan inte riktigt göra något åt saken. Visst så finns det saker jag kan göra men jag vet inte vad jag vill så det tar emot så oerhört.



Jag vill ha sex, jag vill ha min pojkvän här hos mig, jag vill vandra hand i hand och se på stjärnorna, kyssas under den öppna himlen och kura ihop i hans varma famn, jag vill andas in honom, jag vill smaka honom jag vill helt enkelt HA HONOM!!
*suck- för mycket Nora Roberts böcker, men men det är sanningen och den kan jag inte komma undan från*



Min mamma tror att så fort jag har flyttat och skaffat jobb så kommer jag bli på smällen, haha jag undrar om hon har rätt.. hmm?? Jag har ju tagit ut min spiral nu så jag kan ju faktiskt bli med barn nu. haha, det skulle ju vara roligt men jag vill jobba lite först. Vill ha en ekonomi om jag ska skaffa barn, för det är inte gratis att ha barn. Men blir det så så blir det så... Inget jag kommer göra något åt. *haha - ups*



Skriv gärna någon kommentar.. .

Puss och Kram



Amore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0