Totally blackout

Jag förstår fortfarande inte?! Hur svårt kan det vara. Jag tänker inte göra det för det är ALLTID jag som gör saker och ting!!!!!!!! Jösses kan inte jag få bli uppassad på någon gång, utan att jag måste säga eller göra saker först? I give up soon, jeesseess.....

Jag bara längtar efter Scotland. Jag vet att jag tjatar om det men jag vill verkligen. Tänk om man bara kunde släppa sitt svenska liv och fly dit och verkligen börja om från början?... Visst skulle jag vilja göra det men jag har för många personer här som jag bryr mig om så jag hade inte kunnat rent samvetsmässigt göra så, men annars hade jag gjort det. 






Pratade med Aupairförmedlingen idag och frågade lite saker. Hon jag pratade med var jätte trevlig och svarade mer än gärna på mina frågor. Men jag kommer inte på vad hon hette men jag tror det var hon som startade det företaget. hmm skäms på mig.. aja. Hon sa iaf åt mig att skynda mig om jag ville åka i januari. Så jag ringde kyrkan och frågade om dom kunde skriva en referens åt mig och det kunde dom =) hihi.. Sen ska jag försöka få tag på min kompis, vars dotter ajg har passat men jag får inte tag på henne,. Så jag får fråga min andra vän om hon kan skriva en referens åt mig, inte för att jag har varit barnvakt så åt hennes son men ändå. Bättre än ingenting. Så måste jag ringa försäkringskassan och prata med dom om hur det där med försökringarna går till och så när jag är borta. Och så är det där med friskintyget också. Ska ringa läkaren i morgon och fråga om pris och eventuellt beställa en tid.  





Pratade med Tallugglan igår och fick en massa bra tips när det gäller skrivandet. Och när jag skulle använda det så fick jag total blackout. Kom inte på något alls att skriva eller göra så jag la ner det. Ska försöka senare idag, se om det fungerar då.





I morgon ska jag till Hälsosmedjan och "jobba" lite. Får se vad som händer. Inte mycket tror jag. Ska i alla fall kolla in den nya möbleringen vi gjorde i fredags. =) haha. 





Sabaton ~ Ghost Division
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0