a break

att känna sig hemma och tillfreds är  ett lyx.
att bara vara och vara lycklig är ett privilegium.
att känna sig uppskattad och älskad det är ett jävla himelrike!

men tror ni att man alltid får det man läser och önskar sig så är det så jävla FEL!!!!
inte får man det man vill bara för att allt verkar vara bra för stunden. HA i helvete heller!

jag är inte glad och har inte varit glad på väldigt länge.
visst jag kan vara glad och jag kan skratta och kramas och så, men inte helt ärligt.
jag är inte ärlig just nu, jag mår skit och har mått skit länge.
hur länge vet jag inte, vet inte heller när det kommer att gå över.

jag älskar och jag saknar.
men är jag älskad och saknad tillbaka?
är det verkligen någon som vill ha mig? hela mig?
jag vet inte.

jag är inte lycklig.
jag känner mig inte uppskattad.
jag kanske begär för mycket?
men va fan jag har inte begärt något!

det enda jag begär är att någon gång bli uppvaktad.
att bli älskad för den jag är.
att få mig ett lyckligt hem.

att få känna mig lycklig och älskad.
det är de enda jag begär.
är det verkligen för mycket begärt?
verkligen???

jag vill inte.
jag orkar inte.
jag bryr mig inte längre.
jag vill bara försvinna.

de mörka skuggorna kommer fram till slut
de slukar en helt och hållet
man kan inget göra
men att känna en längtan till dom
gör det lättare att ta emot dem.

jag sträcker ut mina armar och omfamnar dom
jag längtar efter mörkret och skuggorna
jag vill bara vara ifred
jag vill inte vara med här just nu.

ingenting är bra nu
skuggorna är tillbaka
och har nog bestämt sig för att stanna ett tag
jag låter dom ta hand om mig
för jag känner mig trygg i mina skuggor
och i mitt mörker.

önskar dock att jag hade varit någon annan stans
där jag kunde få vara i fred
här känner jag mig mer patetiskt och ivägen
men jag behöver denna break
behöver tid för mig själv
men de får jag inte här så detta kommer ta tid.

suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0