Barnvakt

jajajajajajajjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är det snart dax igen! Snart ska jag ner till min älskling och mina vänner!!!  lalalalllaaaaaaaaaaaaaaa

Jag längtar så mycket!

Och så blir det Dong Gong!!! Shit jag måste träna mera!!!



I går var jag barnvakt åt min kompis dotter.
Jag vaknade tio i 11 och så fick jag ett mess där min kompis frågade om jag ville vara basrnvakt för orginalbarnvaken hade inte hört av sig. Visst kunde jag de, för jag hade ändå inget annat för mig. Sitta hemma och läsa min bok har jag gjort ett par dagar nu och vill göra något annat...

Åkte dit (utan att äta frukost), tog hand om barnet och vi hade det jätte bra. Hade ganska skoj faktiskt. Hade disco i köket, haha.. Hon älskar musik så vi hade musik på nästan hela dagen. Så var vi ute på promenad och så var vi och handlade. Men de där med maten, haha det var roligare att leka med den än att äta den, men hon fick dock i sig en hel del.. haha.. Smörgåsrån var godare.. haha..

Hon gick en massa fram och tillbaka. Hon har nyligen lärt sig gå så hon var så stolt så. Världens leende hade hon när hon gick utan att hålla i sig i saker och ting.. haha..

Men när mamma hon hem då var det inge kul längre, då började hon skrika och ingen visste vad det var för fel, men efter ett tag så lugnade hon ner sig och satt sedan i sin köksstol och skrattade ikapp när vi satt och pratade och skrattade.. haha.. Sen skulle hon sova..

Vi satt i vardagsrummet och kollade på Rena Rama Rolf och så masserade jag min kompis fötter.. hmm.. men men det gick bra, fast hon hade ont i dom.. Så nu kommer jag antagligen bli "anstäld" *asg* fotmassör hemma hos henne.. haha.. 

Sen åkte jag hem, plockade upp lillbrorsan utanför Konsum också. Han hade varit på träning.. 
Ha, på vägen hem körde jag över en grävling, jävla smartskaft.. haha Men den sprang över vägen och när den var på andra körfältet så sprang en tillbaka och jag trodde att jag skulle hinna köra förbi den men icke sa nicke, kadunk sa det och jag körde över den.. 
Men vi åkte hem på en gång iaf.. Brorsan sa men halllåååååå vi måste ju kolla om den lever eller om den ligger kvar..

Så efter typ en timme gick vi tillbaka med en ficklampa för att kolla om vi hittade den, men det gjorde vi inte.. Så den är väl någonstans i skogen där den skall vara.. Men jag undrar hur en ser ut och om den är död eller om den fortfarande lever.. hmm... ingen aning.. Men jag tänker inte gå ut och leta efter den.. Jösses....



Pratade med sötnosen igår på telefonen. Suck, jösses vad jag saknar honom. Han skulle till Uppsala idag haha jag hoppas han hittar någe kul där.. =D hihi... Vi kom fram till att jag skulle bara ta med mig min morgonrock eftersom jag har sånn beslutsångest över vad jag ska ta med mig.. haha.. hihi och bara för det så ska jag ta med mig min morgonrock.. haha.. :P Puss och kram på dig!



Nä nu ska jag äta frukost och läsa lite innan jag ska packa.. haha...

Puss och kram



The Mean Kitty Song 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0