SNÖ!!

Jösses jag kollade ut genom fönstret igår och då snöade det och blåste halv orkan men men tänkte jag det går väl över tills morgonen. Men tänk så fel man kan ha! Det har för tusan snöat hela jävla dagen och det håller på än.. Jag sov hemma i mormors lägenhet och tur var väl det för annars hade jag varit tvungen att gå till jobbet i morse, men jag cyklade från mormor och det tog bara 10 min fast det var så pass dåligt väder. Men jag trilla inte och jag tog mig både fram och tillbaka. Sen åkte jag till min "praktik" och jag tog cykeln då också och det var inga större problem, inte lätt men ändå.
Tror vi har nästan 2 dm snö nu.. jösses.. Tycker det kunde vänta tills fram mot julen...

Blä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är slut jag orkar inte.. Jag behöver semester och jag behöver det NUU!!!!!!!!!!!1

Jag har kommit in i en Nora Roberts period och det är bara "tantsnusk" och det gör det inte lättare att man har en pojkvän ca 30 mil här ifrån!!! Men men, det ska bli intressant att se hur det blir nästa gång vi ses.. hahaha
Tantsnusk är bra för fantasin,, =) haha

Nä nu ska jag in och läsa .. hihi, dricka lite vin kanske.. hmm...



Sarah Brightman ~ Time to say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0