dagen idag har varit så här

nja, nu har det inte hänt något....

var hemma hos mammas kompis (lite min kompis oxå) och drack vin och prata en massa skit..

kom dit till sju och kom hem strax efter ett..

cyklade hem och det var bara 3 grader ute, så man blev lite kall om öronen fast jag hade luva på mig..

idag har jag varit i Ludvika och lånat två böcker på biblioteket och så köpte jag två böcker i bokhandeln, sen en liten

kylskåpsmagnet åt mamma..

sen var jag på systemet och köpte en Hannas Smultroncider, för den jag köpte förrut drack mamma upp..

mötte mamma på stan för hon hade tränat..

köpte pillööör i hälsokostäffären och fick smaka några "kinesiska russin" typ någe sånt, det var iaf en massa

antioxidanter i dom och så var dom röda.. kommer inte på vad dom hette men dem var inte så dyra, kanske ska köpa

sånna sen någon gång.

sen var vi förbi på Hoganders och sen in på Konsum....

sen har det inte varit så mycket mera, jag har lagat mat och kört min bror till sin kompis för som skulle träna..

hmm, träna det skulle jag också behöva göra...

men men det kommer när det kommer det också...

mitt hjärta är i saknad!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0