Illa illa



haha en jätte trött Ida på Trädgården i Norrtälje... Men jag hade kul. Inte var det mycket folk inte, men vad ska man förvänta sig en onsdagkväll?! hahahaa... Men jag diggar sällskapet stenhårt! Kvällen flög nästan iväg men jag kunde ha lagt mig för flera timmar sen när detta kort togs, för jag var såååå trött!! :D haha..




Inte en fullt så trött Ida på Zorbas i Elmsta.. Men flummig var jag iaf.. haha.. God mat och gott sällskap.. Någon alkoholdricka blev det dock inte eftersom jag skulle köra bil sen efter vi hade käkat..






Nu mår jag bara illa. Har ont i magen och tankarna bara snurrar i skallen och jag längtar efter min älskling.. Men snart kommer vi att ses igen.. Jag drömmer om dig nästan jämt och tänker på dig konstant.. Jag känner mig jätte jobbig, men det är inget som kan göras åt. Har alltid varit sån och kommer alltid att vara sån..



Drömde inatt igen att jag hade barn. Vet inte vem pappan var men jag kan ju alltid tänka mig vem det var. Men jag fick inte hålla i mitt barn, dom bara visade upp honom och så gick dom iväg. Men det var för han hade barnbäck i lungorna. Men efter det fick jag inte hålla honom i alla fall, fick titta på honom genom ett glasfönster när han låg i en liten "barnsäng" på BB.. Fick inte ens komma in.. Jag förstår inte!!!!!!!!!!!!! Jag vill ha barn.... suck..... Undrar vad den drömmen betyder.. Drömde dock betydligt mer och mera osammanhängande men det orkar jag inte ta upp..



Ingenting är på topp idag.. BLÄ!!!!!!!! Vill bara gömma mig och hoppas på att tiden ska gå fort.. Men jag är ändå lite glad för jag pratade med pojkvännen igår och det gjorde mig glad. Har kollat på Rallybilder idag. Väldigt bra bilder var det.. haha´..
Ska ringa lite samtal nu.. BLÄÄÄÄ, FYYYYY FAAAAAAAAAAAAAN vilken jävla dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Everything is aching
My heart
My body
My soul
Everything feels so hopeless

I need time
Time with you
Somewhere nobody else is
It's freezing here

I need you
I have to feel you
I know that you are in my heart and in my soul
But I need you

I know that you miss me
And that you love me

Everything is aching
My heart
My body
My soul
Everything feels so hopeless

But I know
I have you
And you have me
You know that
I miss you like hell
I never thought I could miss somebody this much
FUCK!!!!!!!!!

Tears are falling down
Down
Down

I can't see
I hate this
I love you!!!



Love, Love, Love is all you need!



Daughtry - It's not over


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0