Lite blandat, igen...

Nu sitter jag igen i min lilla stuga med brorsans dator på skrivbordet. Han jobbar natt i natt och då passar jag på att låna hans dator. Kanske ska lämna tillbaka den sen när jag går på toa.. Det är det som är det drygaste med att ha en stuga på tomten, man har ingen egen toalett. Antingen får man kissa i det fria eller klä på sig och gå ut och in i huset..

Jag lånade min Calles dator igår och jag höll på att få dåndimpen, inte en enda bokstav satt på rätt ställe och inte fick jag fram å,ä,ö så jag gav upp tänkte nämnligen skriva lite igår men men de sket sig.. Jag skulle hämta honom hos en kompis för han var på fest så jag tänkte jag kunde roa mig med något. Men jag kollade på film istället (Ninja Cheerleaders) och på aftonbladet för där behöver man inte skriva något.


Jag börjar bli lite ivrig nu för snart är det onsdag och jag ser verkligen fram emot det. Har faktiskt redan pacat, men jag är dock ej klar men det är ju ingen nyhet *asg*.. Ska åka vid 7 tiden på morgonen för jag ska hem till Tomas innan jag ska till Polly.. hmm undrar vad jag ska ha på mig, har två olika förslag... :/ ??? Hmm undrar vad jag vill att det ska vara för väder när jag åker.. hmm... Lite mulet och hotande med regn vore ganska bra faktiskt. Men vi får se hur det blir med det.. Saknar honom enormt! Puss på dig!


Jag och Calle var ute och gick i kväll, det var skönt. Pratade en massa som vanligt och vi har det alltid så kul på våra promenader. Synd att det inte blir så ofta som man vill..

Våra promenader tar ca 2-2½ timme. Ha, sen när vi kom hem så tog vi oss en Limoncellogrogg och pratade lite till.. haha, uscha vad jag kommer sakna honom när jag flyttar sen.. haha han får flytta med mej så vet jag vart jag har honom och så kan jag alltid prata med honom :P haha.


Hihi, nu har jag första och andra Harry Potter böckerna :P ska väl köpa dom andra sen när dom blir lite billigare eller när jag får lite mera ekonomi. haha..


Egentligen har det inte hänt något alls.


Min förvirrade chef ringde mig i torsdags och frågade om jag kunde jobba på fredagen och det kunde jag göra. Ska skicka in min tidrapport i morgon (eller idag) så jag kan få lite mera pengar.. Sen har jag hjälpt mamma att packa in och ut bilen i lördags när hon skulle stå på loppis på Gammelgården. Idag har jag inte gjort mycket, setat framför tven och datorn men inte mycket mera...

Jäkla latmask har jag varit nu när jag har varit hemma och det skäms jag för men men jag ska ta hand om mig och mitt liv så fort jag har flyttat.. Ingen bra ide att starta upp något här när jag vet att jag inte kommer att stanna kvar här.. Det känns så onödigt.


Och inte har jag kunnat sova natte tid heller, i torsdags somnade jag typ när klockan ringde kanske sov 1-2½ timme och i fredags sov jag jätte djupt mellan 23-02:30 sen hade jag ont i hela kroppen för den var lika spänd som en jävla planka. Huh och huvudet ska vi inte ens prata om det var som sement.. Så ont! Men efter ett tag släppte det och jag sov lättare/nästan inte alls tills klockan ringde och jag skulle upp..

Sen när jag kom hem igen så sov jag mellan 7:40 - 13:30 och jag skulle hämta mamma klockan tre.. hm fick lite brottom där på slutet.. Men jag hann in på Willys och köpte nya strumpor och hårfärg. Ska färga håret på tisdag, det ska bli lite skönt. Är lite trött på min hårfärg. Skulle dock även vilja klippa mig, måste klippa topparna. Sist jag klippte mig var i början av februari, så det var ett tag sen..


SNART ÄR DET ONSDAG!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!


Puss och kram




Björn Skifs ~ Håll Mitt Hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0